دریل و پیچ گوشتی شارژی شیائومی Xiaomi MJWSZNJYDZ001QW

برچسب:
خرید محصول دریل و پیچ گوشتی شارژی شیائومی Xiaomi MJWSZNJYDZ001QW
شناسه محصول: 130049

در حال حاضر این محصول در انبار موجود نیست و در دسترس نمی باشد.

از شما بابت همکاری متشکریم... آیا از قیمت های ما رضایت دارید؟
توضیحات

معمولا ما انتظار داریم که ابزارآلات صنعتی ظاهر خشنی داشته باشند و شاید برایمان سخت باشد که نوع پیشرفته و مدرن آن‌ها را تصور کنیم. پیچ گوشتی الکتریکی میجیا شیائومی مدل MJWSZNJYDZ001QW یک دریل خوش دست و جذاب است که با وجود ظاهر مینیمالش از پس وظایف سنگین بر آمده و تمامی نیازهای افراد مبتدی و حرفه‌ای را برآورده می‌کند.

ویژگی‌های پیچ گوشتی شارژی شیائومی مدل MJWSZNJYDZ001QW

بیشتر ما شیائومی را به خاطر تخصصش در تولید گوشی‌های هوشمند و لوازم الکترونیکی می‌شناسیم. از این رو خیلی دور از انتظار نیست وقتی می‌بینیم این برند از تجربیات خود استفاده کرده تا محصولی پیشرفته و در عین حال مقاوم طراحی کند که برای کاربری‌های مختلف مناسب باشد و به سادگی خراب نشود.

طراحی و مشخصات ظاهری

شیائومی مانند محصولات دیگرش، این بار هم سراغ یک طراحی مینیمال رفته است. در اینجا خبری از المان‌ها و قطعات اضافی نیست و همین ویژگی کار با دستگاه را راحت کرده است. در قسمت بیرونی بدنه هیچ پیچ و مهره‌ای دیده نمی‌شود که به زیبایی محصول کمک کرده است. دسته دریل شیائومی 12V ارگونومیک طراحی شده و به خاطر پوشش خاصی که دارد در دست به خوبی قرار گرفته و سر نمی‌خورد. شیائومی سرتاسر بدنه را با یک لایه فلزی مات پوشانده که در برابر خط و خش و لک شدن مقاومت خوبی از خود نشان می‌دهد.

دریل شیائومی مدل MJWSZNJYDZ001QW همراه یک کیف عرضه می‌شود. این کیف می‌تواند خود دستگاه به همراه تمامی مته‌ها و اکسسوری‌های آن و آداپتور و کابل را در خود جای دهد. شیائومی از متریالی برای ساخت این کیف استفاده کرده که خاصیت آب گریزی دارد و آب به سادگی وارد آن نخواهد شد.

مشخصات و توانایی‌های فنی

اگر به مشخصات فنی پیچ گوشتی شیائومی MJWSZNJYDZ001QW نگاه کنید متوجه می‌شوید که با یک محصول حرفه‌ای طرف هستید و نباید گول ظاهر ساده آن را بخورید. این دریل به یک موتور با گشتاور 30 نیوتون متر مجهز شده که سرعت آن به حداکثر 1400 دور در دقیقه می‌رسد. از ویژگی‌های این موتور می‌توان به استهلاک کم، کم و سروصدا بودن، نرخ تبدیل نیرو و بهره‌وری بالا و عمر طولانی اشاره کرد.

به لطف مته‌های مختلف، از دریل شیائومی مدل MJWSZNJYDZ001QW می‌توان برای سوراخ کردن سطوح متنوعی از چوب، فلز و لوله‌های PVC گرفته تا دیوار و آلیاژهای آلومینیوم استفاده کرد. این دریل در مجموع 24 سری و مته دارد که بعضی از آن‌ها برای پیچ کردن و بعضی دیگر برای سوراخ کردن سطوح کاربرد دارند.

دریل MJWSZNJYDZ001QW تست‌های مختلفی را پشت سر گذاشته تا از توانایی و استحکام آن اطمینان حاصل شود.

نمایشگر ال ای دی

درست در پشت پیچ گوشتی شیائومی MJWSZNJYDZ001QW یک نمایشگر ال ای دی قرار دارد. این نمایشگر اطلاعات متنوعی را به شما نمایش می‌دهد و کمک می‌کند که بدانید دریل دقیقا در چه وضعیتی قرار دارد. دریل شیائومی سه حالت مختلف دارد که در ادامه به معرفی آن‌ها می‌پردازیم. نمایشگر این قابلیت را دارد که این حالت‌ها را نمایش دهد. یکی دیگر از اطلاعات مفید هنگام پیچ کردن، نشان دادن باز یا بسته کردن پیچ است. به عبارت دیگر از طریق نمایشگر متوجه می‌شوید که مته در کدام جهت در حال چرخیدن است. میزان سرعت و گشتاور و شارژ باقی مانده باتری از دیگر اطلاعاتی هستند که در این نمایشگر دیده می‌شوند.

حالت‌های مختلف دریل

برای راحتی کار، شیائومی سه حالت مختلف را در پیچ گوشتی MJWSZNJYDZ001QW تعبیه کرده است. حالت دستی (M)، حالت اتوماتیک هوشمند (A) و حالت پالس (P) سه حالتی هستند که هر کدام کاربردهای خاص خودشان را دارند.

  • حالت دستی (M): در این حالت می‌توانید از طریق دکمه چرخان دور نمایشگر سرعت و گشتاور دستگاه را به صورت دستی تنظیم کنید. این دریل برای هر کدام 30 درجه مختلف دارد.
  • حالت اتوماتیک هوشمند (A): در این حالت چیپ هوشمند داخل دستگاه به صورت خودکار گشتاور لازم را با توجه به سطح مورد نظر تشخیص داده و اعمال می‌کند. هنگامی که پیچ به طور کامل در جای خود قرار بگیرد این چیپ به صورت خودکار دستگاه را متوقف می‌کند تا جلوی آسیب دیدن سطح را بگیرد.
  • حالت پالس (P): در این حالت دریل به صورت متناوب روشن و خاموش می‌شود و سرعت دستگاه هم با چیپ هوشمند به صورت اتوماتیک تنظیم می‌شود. همین تناوب در روشن و خاموش شدن به شما کمک می‌کند تا در لحظه مناسب دریل را متوقف کنید. این حالت بیشتر برای افراد مبتدی مناسب است.

باتری و شارژدهی

یکی از مهمترین مزیت‌های دریل و پیچ گوشتی شارژی شیائومی Xiaomi Mijia MJWSZNJYDZ001QW شارژی بودن آن است. این دریل به یک باتری با ظرفیت 2000 میلی‌آمپر ساعت مجهز شده که می‌تواند برای بیش از 550 بار باز و بسته کردن پیچ‌ها یا 280 بار سوراخ کردن یک سطح چوبی انرژی مورد نیاز دریل را تامین کند. شارژ کردن دستگاه از طریق پورت تایپ سی تعبیه شده روی آن انجام می‌شود و خوشبختانه هم کابل و هم آداپتور درون جعبه قرار دارد.

خرید دریل میجیا مدل MJWSZNJYDZ001QW

اگر همه این ویژگی‌ها را در نظر بگیریم و آن‌ها را در کنار قیمت دریل شارژی شیائومی MJWSZNJYDZ001QW قرار دهیم به این نتیجه می‌رسیم که این محصول از ارزش خرید بالایی برخوردار است. تمامی این ویژگی‌ها باعث شده‌اند که این محصول هم برای افراد مبتدی و هم برای افراد حرفه‌ای مناسب باشد و همه بتوانند از حداکثر توانایی‌های یک دریل بهره ببرند.

مشخصات

مشخصات

رنگبندی

خاکستری

گارانتی

تضمین اصالت و سلامت فیزیکی کالا

وزن

870 گرم

ابعاد

دریل: 185.5 × 179 × 51.5 میلی‌متر
سری‌های پیچ‌گوشتی: C6.3 x 25 میلی‌متر

جنس

پلی‌کربنات و پلاستیک ABS با روکش فلزی

ظرفیت باتری

2000 میلی‌آمپرساعت

مشخصات ورودی دستگاه

5V/3A, 9V/1.5A

شارژدهی

با هر بار شارژ: بیش از 22 بار مته‌کاری در صفحات فلزی 6 میلی‌متری یا 280 بار مته‌کاری در سطوح چوبی با عمق 4 میلی‌متری

سایر امکانات

دوشاخه ایرانی / موتور 12V Brushless و قابلیت پیچ گوشتی شارژی / نمایشگر LED / دارای 24 سری پیچ گوشتی / 4 مته برای چوب / 4 مته برای آهن (مشخصات سری‌ها را در گالری مشاهده کنید)

اقلام همراه

کیف / آداپتور / کابل شارژ / جعبه نگه‌داری سری‌ها / ۸ مته / ۲۴ سری پیچ‌گوشتی

نظرات
شما هم می‌توانید در مورد این کالا نظر بدهید.

برای ثبت نظر، از طریق دکمه زیر اقدام نمایید. اگر این محصول را قبلا از مکسیکال خریده باشید، نظر شما به عنوان مالک محصول ثبت خواهد شد.

افزودن دیدگاه جدید

هنوز بررسی‌ای ثبت نشده است.

دیگران را با نوشتن نظرات خود، برای انتخاب این محصول راهنمایی کنید.

لطفا پیش از ارسال نظر، خلاصه قوانین زیر را مطالعه کنید:

فارسی بنویسید و از کیبورد فارسی استفاده کنید. بهتر است از فضای خالی (Space) بیش‌از‌حدِ معمول، شکلک یا ایموجی استفاده نکنید و از کشیدن حروف یا کلمات با صفحه‌کلید بپرهیزید.

نظرات خود را براساس تجربه و استفاده‌ی عملی و با دقت به نکات فنی ارسال کنید؛ بدون تعصب به محصول خاص، مزایا و معایب را بازگو کنید و بهتر است از ارسال نظرات چندکلمه‌‌ای خودداری کنید.

بهتر است در نظرات خود از تمرکز روی عناصر متغیر مثل قیمت، پرهیز کنید.

به کاربران و سایر اشخاص احترام بگذارید. پیام‌هایی که شامل محتوای توهین‌آمیز و کلمات نامناسب باشند، حذف می‌شوند.

پرسش و پاسخ

شما نیز میتوانید سوالات خود را ثبت کنید!

اگر سوالی در مورد محصول دارید از این قسمت بپرسید!

ناموجود!