کتری برقی شیائومی Xiaomi Electric Kettle 2 MJDSH04YM ظرفیت 1.7 لیتر

خرید محصول کتری برقی شیائومی Xiaomi Electric Kettle 2 MJDSH04YM ظرفیت 1.7 لیتر
شناسه محصول: 130048

در حال حاضر این محصول در انبار موجود نیست و در دسترس نمی باشد.

از شما بابت همکاری متشکریم... آیا از قیمت های ما رضایت دارید؟
توضیحات

چای بخش مهمی از زندگی ما ایرانیان را تشکیل می‌دهد و همگی روزمان را با آن شروع می‌کنیم. این سال‌ها، تکنولوژی حتی به لوازم خانگی و آماده کردن انواع چای و دمنوش نیز وارد شده و این کار را نیز برایمان ساده‌تر کرده است. کتری برقی شیائومی مدل Electric Kettle 2 MJDSH04YM یک محصول باکیفیت از لوازم آشپزخانه شیائومی به شمار می‌رود که با کمک آن تنها با یک کلید می‌توانید آب جوش آماده کنید.

ویژگی‌های کتری برقی شیائومی مدل Electric Kettle 2

شیائومی در طراحی و ساخت این کتری هوشمند از تکنولوژی‌ها و متریال خاصی استفاده کرده تا کارایی آن را به حداکثر برساند و کاری کند که این محصول برتری آشکاری نسبت به کتری‌های معمولی داشته باشد. در ادامه به بعضی از این موارد اشاره می‌کنیم.

طراحی زیبا و ارگونومیک

بدنه کتری برقی شیائومی مدل Mi Electric Kettle 2 طراحی ساده اما در عین حال زیبایی دارد که به راحتی با لوازم آشپزخانه شما ست می‌شود. دسته کتری به گونه‌ای طراحی شده که با آن بتوان به آسانی کتری را بلند کرد و از روی همان دسته، در کتری را باز کرد.

در کتری نیز به گونه‌ای طراحی شده که به دو میزان باز می‌شود. برای ریختن آب جوش کافیست در را کمی باز کنید و اگر بخواهید کتری را بشویید می‌توانید در را به صورت کامل باز نمایید. فرم داخلی در کتری نیز به گونه‌ای است که قطرات آبی که در آن قسمت جمع می‌شوند به داخل کتری بر می‌گردند و موقع باز کردن در، بیرون کتری نمی‌ریزند.

صفحه زیرین که از طریق آن حرارت به کتری منتقل می‌شود از یک لایه آلومینیوم ضخیم ساخته شده تا بتواند حرارت را به طور کامل و به صورت یکنواخت به آب منتقل کند. جنس محفظه داخلی استیل ضدزنگ بوده و فاقد هرگونه مواد مضر شیمیایی است. در ساختار محفظه داخلی هیچ پیچ و مهره و چسبی به کار نرفته تا دوام آن افزایش پیدا کند. به خاطر همین طراحی است که در هیچ نقطه‌ای از محفظه گچ و رسوبات جمع نمی‌شود. نکته آخر در رابطه با بدنه، طراحی دو لایه آن است؛ این ساختار باعث می‌شود تا حتی در حین جوش بودن آب داخل، بیرون بدنه داغ نباشد.

ظرفیت 1.7 لیتری و توان 1800 واتی

از نظر فنی هم کتری شیائومی عملکرد خوبی را از خود نشان می‌دهد. کتری برقی شیائومی MJDSH04YM توان 1800 واتی دارد و به لطف همین توان بالا می‌تواند 1.7 لیتر آب را در مدت 5.5 دقیقه به نقطه جوش برساند. 1.7 لیتر تقریبا معادل 8 فنجان است. بنابراین این کتری هم برای خانواده مناسب بوده و هم موقعی که مهمان دارید پاسخگوی نیاز شما خواهد بود.

شاید از کار کردن با یک دستگاه برقی که داغ هم می‌شود احساس خطر کنید ولی هنگام کار با کتری برقی نسل 2 شیائومی اصلا لازم نیست نگران باشید. این کتری به چهار مکانیزم ایمنی مختلف مجهز شده که کار با آن را ایمن می‌کنند. هنگامی که آب جوش بیاید یا در صورتی که داخل محفظه آب نباشد، دستگاه به صورت خودکار خاموش خواهد شد.

خرید کتری برقی شیائومی مدل 2

شاید در ابتدا این طور به نظر برسد که خرید یک کتری برقی چندان منطقی نیست اما با در نظر گرفتن تمامی این امکانات و شاید از همه مهمتر سرعت بالا و راحتی کار با آن، باید بگوییم که کتری برقی Electric Kettle از ارزش خرید بالایی برخوردار است. اگر اهل نوشیدنی‌های داغ به ویژه چای هستید ما به شما خرید این محصول را پیشنهاد می‌کنیم.

مشخصات

مشخصات

وزن 2000 گرم
رنگبندی

سفید

گارانتی

تضمین اصالت و سلامت فیزیکی کالا

ابعاد

227 × 158 × 262 میلی‌متر

وزن

1.2 کیلوگرم

جنس

بدنه خارجی از جنس پلاستیک و بدنه داخلی از جنس فولاد ضد زنگ 304 مناسب مواد غذایی, صفحه گرماشی از جنس آلومینیوم

توان خروجی

1800 وات

مشخصات ورودی دستگاه

220V-240V / 50-60Hz

ظرفیت مخزن

1.7 لیتر

سایر امکانات

مناسب ۸ فنجان چای / خاموشی خودکار پس از جوشیدن / استانداردهای ایمنی / چراغ دار

اقلام همراه

نظرات
شما هم می‌توانید در مورد این کالا نظر بدهید.

برای ثبت نظر، از طریق دکمه زیر اقدام نمایید. اگر این محصول را قبلا از مکسیکال خریده باشید، نظر شما به عنوان مالک محصول ثبت خواهد شد.

افزودن دیدگاه جدید

هنوز بررسی‌ای ثبت نشده است.

دیگران را با نوشتن نظرات خود، برای انتخاب این محصول راهنمایی کنید.

لطفا پیش از ارسال نظر، خلاصه قوانین زیر را مطالعه کنید:

فارسی بنویسید و از کیبورد فارسی استفاده کنید. بهتر است از فضای خالی (Space) بیش‌از‌حدِ معمول، شکلک یا ایموجی استفاده نکنید و از کشیدن حروف یا کلمات با صفحه‌کلید بپرهیزید.

نظرات خود را براساس تجربه و استفاده‌ی عملی و با دقت به نکات فنی ارسال کنید؛ بدون تعصب به محصول خاص، مزایا و معایب را بازگو کنید و بهتر است از ارسال نظرات چندکلمه‌‌ای خودداری کنید.

بهتر است در نظرات خود از تمرکز روی عناصر متغیر مثل قیمت، پرهیز کنید.

به کاربران و سایر اشخاص احترام بگذارید. پیام‌هایی که شامل محتوای توهین‌آمیز و کلمات نامناسب باشند، حذف می‌شوند.

پرسش و پاسخ

شما نیز میتوانید سوالات خود را ثبت کنید!

اگر سوالی در مورد محصول دارید از این قسمت بپرسید!

ناموجود!