ساعت هوشمند شیائومی Black Shark S1 Classic

خرید محصول ساعت هوشمند شیائومی Black Shark S1 Classic
شناسه محصول: 130043

در حال حاضر این محصول در انبار موجود نیست و در دسترس نمی باشد.

از شما بابت همکاری متشکریم... آیا از قیمت های ما رضایت دارید؟
توضیحات

ساعت هوشمند شیائومی مدل بلک شارک S1 کلاسیک

برند بلک شارک یکی از زیرمجموعه‌های لاین گیمینگ شیائومی بوده و محصولات متنوعی در دسته‌بندی‌های مختلف تولید کرده است. از این رو در حال حاضر محصولات این برند هم تحت عنوان برند شیائومی و هم بلک شارک در بازار موجود هستند.

هنگام خرید ساعت هوشمند به چه نکاتی توجه می‌کنید؟ داشتن نمایشگر باکیفیت، امکانات متنوع در زمینه پایش وضعیت سلامت، ظاهر زیبا و شارژدهی مطلوب همگی از مواردی هستند که هنگام خرید ساعت هوشمند اهمیت دارند و ساعت Black Shark S1 Classic در همه این موارد عملکرد خوبی داشته و حرفی برای گفتن دارد.

طراحی و کیفیت ساخت

شیائومی به احتمال زیاد کلمه کلاسیک را به خاطر ظاهر این ساعت در نام آن قرار داده است. بدنه و نمایشگر ساعت بلک شارک S1 Classic به صورت دایره‌ای طراحی شده؛ فرمی که آن را در بیشتر ساعت‌های عقربه‌ای می‌بینیم. علاوه‌براین در سمت راست ساعت سه دکمه درست مثل ساعت‌های کلاسیک تعبیه شده است. بکارگیری فلز برای ساخت بدنه ظاهر بسیار شیکی به ساعت بخشیده که با بند سیلیکونی آن هماهنگی دارد.

ساعت بلک شارک S1 Classic گواهی IP68 را دریافت کرده و در برابر گرد و غبار و آب به صورت کامل مقاومت دارد.

صفحه نمایش

در جلوی ساعت یک نمایشگر 1.43 اینچی گرد از نوع امولد را می‌بینیم که رزولوشن 466×466 داشته و نرخ نوسازی‌اش 60 هرتز است. این نمایشگر محتوا را به زیبایی به تصویر می‌کشد و به خاطر 60 هرتزی بودن همه چیز در آن روان به نظر می‌رسد. به لطف حداکثر میزان روشنایی 600 نیتی امکان دیدن محتوای نمایشگر حتی در محیط‌های بسیار پرنور مثل زیر آفتاب ممکن است.

پایش سلامت و فعالیت‌های ورزشی

ساعت‌های هوشمند به شما کمک می‌کنند بهتر وضعیت سلامت خود را زیر نظر بگیرید. ساعت هوشمند بلک شارک مدل S1 Classic هم برای انجام این کار به سنسور ضربان قلب و سنسور میزان اکسیژن خون مجهز شده است و در کنار این دو از الگوریتم‌های متنوعی برای سنجش میزان استرس و کیفیت خواب شما استفاده می‌کند. با اطلاعات بدست آمده از این ساعت می‌توانید تصمیم‌های آگاهانه‌تری درباره سلامت خود بگیرید.

برای بسیاری از افراد اگر بخش ورزش از سلامت مهمتر نباشد قطعا کم اهمیت‌تر نیست. بلک شارک S1 کلاسیک از بیش از صد حالت ورزشی مختلف پشتیبانی می‌کند و هنگام انجام هر کدام، اطلاعاتی از قبیل مدت زمان انجام آن فعالیت، متوسط و حداکثر میزان ضربان قلب شما و همچنین میزان کالری که مصرف کرده‌اید را ثبت کرده و نمایش می‌دهد.

مکالمه بلوتوثی

به خاطر نبود اسلات سیم کارت امکان برقراری تماس از طریق ساعت به صورت مستقل وجود ندارد اما اگر ساعت شما با بلوتوث به موبایلتان متصل باشد می‌توانید به تماس‌هایتان پاسخ دهید. ساعت هوشمند S1 کلاسیک به اسپیکر و میکروفون مجهز است و مکالمه‌های انجام شده از طریق این دو از کیفیت خوبی برخوردار هستند.

تکنولوژی NFC

یکی از تکنولوژی‌های جالبی که ساعت هوشمند S1 به آن مجهز شده اما روی کمتر ساعت هوشمندی دیده می‌شود NFC است. NFC یک راه ارتباطی امن از فاصله نزدیک است که برای پرداخت مالی کاربرد دارد. در ایران هم بعضی از بانک‌ها و فروشگاه‌ها از این تکنولوژی پشتیبانی می‌کنند و از طریق آن می‌توانید بدون نیاز به کارت بانکی، پرداخت‌های خود را انجام دهید. در بسیاری از شهرهای ایران می‌توان از NFC به جای بلیت‌های هوشمند اتوبوس‌های درون شهری و مترو استفاده کرد.

باتری و شارژدهی

در بخش شارژدهی بلک شارک S1 Classic مثل بخش‌های قبلی عملکرد خوبی را از خود نشان می‌دهد. با یک بار شارژ، این ساعت تا 12 روز شارژدهی دارد و اگر استفاده خود را به مینیمم برسانید این مقدار ممکن است به 30 روز هم برسد. حتی اگر باتری ساعت شما خالی شد جای نگرانی نیست؛ تنها با پنج دقیقه شارژ کردن این ساعت هوشمند، می‌توانید برای یک روز از آن استفاده کنید.

مشخصات

مشخصات

رنگبندی

مشکی, نقره ای

گارانتی

تضمین اصالت و سلامت فیزیکی کالا

ابعاد

جنس

بند سیلیکونی و بدنه فلزی

وزن

53.5 گرم

عرض بند

22 میلی‌متر

اندازه صفحه نمایش

1.43 اینچ

رزولوشن صفحه نمایش

466 × 466 پیکسل, 60 هرتز

تکنولوژی صفحه نمایش

AMOLED با روشنایی 600 نیت

بلوتوث

نسخه 5.3

ظرفیت باتری

300 میلی‌آمپرساعت

شارژدهی

تا 12 روز

مقاومت در برابر آب

استاندارد IP68

سیستم عامل

پوسته اختصاصی

پردازنده مرکزی

حافظه داخلی

قابلیت مکالمه بلوتوثی

✔ با حذف نویز ENC

قابلیت نمایش اعلانات فارسی

قابلیت های سنجش سلامتی

پایش سلامتی هنگام بازی, بیش از 100 حالت ورزشی, پایش کیفیت خواب, ضربان قلب, سطح اکسیژن خون, گام شمار, سطح استرس

اپلیکیشن اتصال به گوشی

Shark Wear

سازگاری

اندروید 8.0 به بالا و iOS 12 به بالا

سایر امکانات

واچ‌فیس‌های متنوع, دریافت اعلانات و تماس, کنترل دوربین موبایل

اقلام همراه

شارژر و دفترچه راهنما

نظرات
شما هم می‌توانید در مورد این کالا نظر بدهید.

برای ثبت نظر، از طریق دکمه زیر اقدام نمایید. اگر این محصول را قبلا از مکسیکال خریده باشید، نظر شما به عنوان مالک محصول ثبت خواهد شد.

افزودن دیدگاه جدید

هنوز بررسی‌ای ثبت نشده است.

دیگران را با نوشتن نظرات خود، برای انتخاب این محصول راهنمایی کنید.

لطفا پیش از ارسال نظر، خلاصه قوانین زیر را مطالعه کنید:

فارسی بنویسید و از کیبورد فارسی استفاده کنید. بهتر است از فضای خالی (Space) بیش‌از‌حدِ معمول، شکلک یا ایموجی استفاده نکنید و از کشیدن حروف یا کلمات با صفحه‌کلید بپرهیزید.

نظرات خود را براساس تجربه و استفاده‌ی عملی و با دقت به نکات فنی ارسال کنید؛ بدون تعصب به محصول خاص، مزایا و معایب را بازگو کنید و بهتر است از ارسال نظرات چندکلمه‌‌ای خودداری کنید.

بهتر است در نظرات خود از تمرکز روی عناصر متغیر مثل قیمت، پرهیز کنید.

به کاربران و سایر اشخاص احترام بگذارید. پیام‌هایی که شامل محتوای توهین‌آمیز و کلمات نامناسب باشند، حذف می‌شوند.

پرسش و پاسخ

شما نیز میتوانید سوالات خود را ثبت کنید!

اگر سوالی در مورد محصول دارید از این قسمت بپرسید!

ناموجود!