کابل لایتنینگ مک دودو Mcdodo CA-6410 طول 1.8 متر

خرید محصول کابل لایتنینگ مک دودو Mcdodo CA-6410 طول 1.8 متر
شناسه محصول: 130025

در حال حاضر این محصول در انبار موجود نیست و در دسترس نمی باشد.

از شما بابت همکاری متشکریم... آیا از قیمت های ما رضایت دارید؟
توضیحات

کابل آیفونی مک دودو Mcdodo Lightning Coil Data Cable CA-6410

کابل‌های بلند با وجود مزایای زیادی که برای ما دارند، به دلیل طویل بودن خیلی سریع‌تر از کابل‌های کوتاه گره می‌خورند و دچار درهم‌تنیدگی می‌شوند. اما کابل لایتنینگ مک دودو Mcdodo CA-6410 طول 1.8 متر برای حل این مشکل از طراحی سیم تلفنی استفاده کرده تا طول 180 سانتی این کابل را جمع و جور و قابل حمل‌تر کند. این طراحی هوشمندانه هم جای کمتری می‌گیرد و هم احتمال خراب شدن و پارگی کابل در اثر گیر کردن به اشیای تیز را کاهش می‌دهد.

مشخصات ظاهری

در نگاه اول، ظاهر کوتاه و جمع و جور این کابل به هیچ وجه شبیه به کابل‌های 180 سانتی‌متری نیست. با این حال اگر کابل را بکشید، می‌توانید از ابعاد طویل آن نهایت استفاده را ببرید. رویه‌ی این کابل از جنس نایلون بافته شده است و مقاومت آن در برابر کشش و پارگی را افزایش داده است. محفظه کانکتورها نیز با ترکیبی از آلیاژ آلومینیوم و پلاستیک منعطف ساخته شده‌ تا در برابر خمش استحکام کافی داشته باشد. بر روی کانکتور لایتنینگ کابل شارژ مک دودو CA-6410 یک چراغ LED سبزرنگ نیز وجود دارد که نشان‌گری عالی برای پیدا کردن کابل در تاریکی اتاق است.

طراحی سیم تلفنی، این کابل را به گزینه‌ای مناسب برای شارژرهای فندکی ماشین تبدیل کرده است؛ زیرا کابل‌های فنری جای زیادی نمی‌گیرند و در عین حال محدودیت طول ندارند و حتی سرنشین‌های عقب ماشین نیز می‌توانند گوشی‌شان را بدون اینکه بین دست و پا باشد شارژ کنند.

شارژ و انتقال دیتا

بعضی از کابل‌های موبایل فقط قابلیت شارژ دارند و نمی‌توانند در صورت اتصال به لپ تاپ فایل‌ها را منتقل کنند. خوشبختانه کابل آیفونی سیم فنری مکدودو 6410 علاوه بر شدت جریان 2 آمپر، امکان ارسال و دریافت فایل به لپ تاپ و کامپیوتر را نیز دارد و شما را از خرید کابل دیتای اضافه بی‌نیاز می‌کند.

علاوه بر این، با برخورداری از تراشه هوشمند انتقال جریان، احتمال داغ شدن کابل موقع شارژ یا بازی کردن بسیار پایین است و می‌توانید با خیال راحت از موبایل‌تان استفاده کنید.

مشخصات

مشخصات

رنگبندی

مشکی

گارانتی

تضمین اصالت و سلامت فیزیکی کالا

جنس

آلیاژ آلومینیوم و نایلون

طول

1.8 متر

توان خروجی

حداکثر جریان

2 آمپر

نوع رابط

USB به لایتنینگ

سازگاری

تمام دستگاه‌های دارای درگاه لایتنینگ (محصولات اپل)

تکنولوژی شارژ سریع

سایر قابلیت‌ها

دارای چراغ LED – امکان انتقال دیتا – طراحی سیم تلفنی (فنری) بادوام

نظرات
شما هم می‌توانید در مورد این کالا نظر بدهید.

برای ثبت نظر، از طریق دکمه زیر اقدام نمایید. اگر این محصول را قبلا از مکسیکال خریده باشید، نظر شما به عنوان مالک محصول ثبت خواهد شد.

افزودن دیدگاه جدید

هنوز بررسی‌ای ثبت نشده است.

دیگران را با نوشتن نظرات خود، برای انتخاب این محصول راهنمایی کنید.

لطفا پیش از ارسال نظر، خلاصه قوانین زیر را مطالعه کنید:

فارسی بنویسید و از کیبورد فارسی استفاده کنید. بهتر است از فضای خالی (Space) بیش‌از‌حدِ معمول، شکلک یا ایموجی استفاده نکنید و از کشیدن حروف یا کلمات با صفحه‌کلید بپرهیزید.

نظرات خود را براساس تجربه و استفاده‌ی عملی و با دقت به نکات فنی ارسال کنید؛ بدون تعصب به محصول خاص، مزایا و معایب را بازگو کنید و بهتر است از ارسال نظرات چندکلمه‌‌ای خودداری کنید.

بهتر است در نظرات خود از تمرکز روی عناصر متغیر مثل قیمت، پرهیز کنید.

به کاربران و سایر اشخاص احترام بگذارید. پیام‌هایی که شامل محتوای توهین‌آمیز و کلمات نامناسب باشند، حذف می‌شوند.

پرسش و پاسخ

شما نیز میتوانید سوالات خود را ثبت کنید!

اگر سوالی در مورد محصول دارید از این قسمت بپرسید!

قیمت محصول:
تومان ۱۵۶,۰۰۰