کابل تایپ سی به لایتنینگ مک دودو Mcdodo CA-3600 طول 1.2 متر توان 36 وات

خرید محصول کابل تایپ سی به لایتنینگ مک دودو Mcdodo CA-3600 طول 1.2 متر توان 36 وات
شناسه محصول: 130008
پاک کردن
از شما بابت همکاری متشکریم... آیا از قیمت های ما رضایت دارید؟
توضیحات

کابل آیفونی مک دودو Mcdodo Digital Display CA-3600 36W

یکی از ویژگی‌های منحصربه‌فرد کابل تایپ سی به لایتنینگ مک دودو Mcdodo CA-3600 داشتن نمایشگر توان بر روی کانکتور است. با اتصال این کابل به گوشی، در لحظه می‌توانید از مقدار دقیق توان ورودی به موبایل‌تان مطلع شوید. بهره‌مندی از توان حداکثری 36 وات و طول 1.2 متر نیز در کنار قابلیت قطع‌کن خودکار سبب شده تا کابل تایپ سی به لایتنینگ مک دودو گزینه‌ای مناسب برای دارندگان گوشی‌های آیفون، تبلت‌های آپید و حتی هندزفری‌های ایرپاد باشد.

طراحی و کیفیت ساخت

نقطه ضعف اکثر کابل‌های شارژ در محل اتصال به کانکتور است. این قسمت همواره در معرض خم شدن و کشیدگی قرار دارد و همین موضوع سبب می‌شود تا کابل پس از مدتی دچار قطعی شده و یا پاره شود. برای جلوگیری از این اتفاق و بالا بردن دوام کابل، مک دودو در کابل لایتنینگ CA-3600 از طراحی مقاوم در برابر خمش SR کمک گرفته است. طبق این طراحی، بخشی از کابل که در محل اتصال به کانکتور قرار دارد با یک پوشش انعطاف‌پذیر و مقاوم تقویت می‌شود، تا احتمال پارگی در اثر خمش کاهش یابد.

طول این کابل نیز 1.2 متر بوده و جزو شارژرهای تقریبا بلند محسوب می‌شود. بنابراین می‌توانید بدون دغدغه دور بودن از شارژر، از این کابل برای اتصال گوشی و تبلت‌ به پریز برق استفاده کنید.

توان و جریان شارژ

توان شارژ این کابل 36 وات بوده و بسته به توان گوشی شما و توان آداپتوری که به آن متصل شده تنظیم می‌شود. برای اطلاع از این توان، به کمک نمایشگر کوچکی که بر روی رابط کابل کارگذاشته شده به راحتی می‌توانید عدد توان ورودی را مشاهده کرده و از فست شارژ گوشی مطمئن شوید.

لازم به ذکر است که حداکثر جریان قابل پشتیبانی توسط این کابل 3 آمپر و از نوع PD می‌باشد. از این رو این امکان وجود دارد تا دستگاه‌هایی به غیر از گوشی موبایل را هم با آن شارژ کنید. کابل شارژ مک دودو Digital Display CA-3600 از امکان انتقال دیتا نیز برخوردار شده و می‌تواند برای انتقال فایل از لپ تاپ به گوشی و بالعکس استفاده شود.

قطع‌کن خودکار

مک دودو با بکارگیری یک الگوریتم قطع‌کن خودکار در این کابل، از شارژ بیش از حد گوشی جلوگیری می‌کند. کابل تایپ سی به لایتنینگ Mcdodo CA3600 هر 2 ساعت یک بار وضعیت شارژ گوشی را ارزیابی کرده و در صورت پر بودن باتری، انتقال جریان را متوقف می‌کند. این ویژگی در کنار سایر استانداردهای محافظتی مانند تراشه هوشمند دو هسته‌ای، سبب شده تا باتری گوشی موقع شارژ شدن و مخصوصا فست شارژ آسیب نبیند.

مشخصات

مشخصات

رنگبندی

مشکی

گارانتی

تضمین اصالت و سلامت فیزیکی کالا

جنس

آلیاژ روی و نایلون

طول

1.2 متر

توان خروجی

36 وات

حداکثر جریان

3 آمپر

نوع رابط

تایپ سی به لایتنینگ

سازگاری

تمام دستگاه‌های دارای درگاه لایتنینگ

تکنولوژی شارژ سریع

PD

سایر قابلیت ها

طراحی شفاف – قطع‌کن خودکار – نمایش توان ورودی در لحظه – امکان انتقال دیتا

نظرات
شما هم می‌توانید در مورد این کالا نظر بدهید.

برای ثبت نظر، از طریق دکمه زیر اقدام نمایید. اگر این محصول را قبلا از مکسیکال خریده باشید، نظر شما به عنوان مالک محصول ثبت خواهد شد.

افزودن دیدگاه جدید

هنوز بررسی‌ای ثبت نشده است.

دیگران را با نوشتن نظرات خود، برای انتخاب این محصول راهنمایی کنید.

لطفا پیش از ارسال نظر، خلاصه قوانین زیر را مطالعه کنید:

فارسی بنویسید و از کیبورد فارسی استفاده کنید. بهتر است از فضای خالی (Space) بیش‌از‌حدِ معمول، شکلک یا ایموجی استفاده نکنید و از کشیدن حروف یا کلمات با صفحه‌کلید بپرهیزید.

نظرات خود را براساس تجربه و استفاده‌ی عملی و با دقت به نکات فنی ارسال کنید؛ بدون تعصب به محصول خاص، مزایا و معایب را بازگو کنید و بهتر است از ارسال نظرات چندکلمه‌‌ای خودداری کنید.

بهتر است در نظرات خود از تمرکز روی عناصر متغیر مثل قیمت، پرهیز کنید.

به کاربران و سایر اشخاص احترام بگذارید. پیام‌هایی که شامل محتوای توهین‌آمیز و کلمات نامناسب باشند، حذف می‌شوند.

پرسش و پاسخ

شما نیز میتوانید سوالات خود را ثبت کنید!

اگر سوالی در مورد محصول دارید از این قسمت بپرسید!

قیمت محصول:
تومان ۴۱۵,۰۰۰