ساعت هوشمند شیائومی Black Shark GS3

خرید محصول ساعت هوشمند شیائومی Black Shark GS3
شناسه محصول: 130038

در حال حاضر این محصول در انبار موجود نیست و در دسترس نمی باشد.

از شما بابت همکاری متشکریم... آیا از قیمت های ما رضایت دارید؟
توضیحات

ساعت هوشمند شیائومی بلک شارک GS3

برند بلک شارک یکی از زیرمجموعه‌های لاین گیمینگ شیائومی بوده و محصولات متنوعی در دسته‌بندی‌های مختلف تولید کرده است. از این رو در حال حاضر محصولات این برند هم تحت عنوان برند شیائومی و هم بلک شارک در بازار موجود هستند.

GS3 یکی از ساعت‌های نسبتا حرفه‌ای برند بلک شارک است که در کنار امکاناتی مثل برقراری تماس صوتی با تکنولوژی ENC، سنسورهای ضربان قلب و غلظت اکسیژن خون و پایش فعالیت‌های ورزشی، به سیستم موقعیت یابی GNSS نیز مجهز شده که در ادامه بیشتر درباره آن توضیح می‌دهیم.

طراحی و مشخصات فیزیکی

ساعت هوشمند GS3 ظاهر سرسختی دارد و حتی با یک نگاه می‌شود فهمید که به راحتی آسیب نمی‌بیند. بدنه دایره‌ای شکل این ساعت از فایبرگلاس ساخته شده و نمایشگر آن هم توسط یک لایه گوریلاگلس محافظت می‌شود. بند سیلیکونی این ساعت راحت روی دست می‌نشیند و پوست را اذیت نمی‌کند. علاوه بر بند سیلیکونی یک بند بافته شده از الیاف نایلونی نیز در جعبه ساعت قرار دارد.

مقاومت و سختی ساعت GS3 در سطح نظامی است و به راحتی آسیب نمی‌بیند. ساعت هوشمند بلک شارک GS3 تا عمق 50 متری ضدآب است و شما می‌توانید با خیال راحت با آن شنا کنید.

نمایشگر امولد 60 هرتزی

در جلوی ساعت یک نمایشگر دایره‌ای شکل با تراکم پیکسلی 326 پیکسل بر اینچ دیده می‌شود. مهمترین ویژگی این نمایشگر امولد بودن آن است که باعث شده رنگ‌ها را بسیار دقیق و زیبا نمایش دهد و از شفافیت خاصی برخوردار باشد. نرخ نوسازی این نمایشگر 60 هرتز بوده که میزان استاندارد برای اکثر نمایشگرهای موبایل است. به لطف حداکثر روشنایی 600 نیتی حتی در زیر نور مستقیم خورشید می‌توانید محتوای نمایش داده شده را به راحتی ببینید. در کل باید گفت نمایشگر GS3 هیچ نقطه ضعف خاصی نداشته و تمامی نیازهای شما را برآورده خواهد کرد.

قابلیت‌های ورزشی

یکی از مزایایی که با خرید ساعت‌های هوشمند بدست می‌آورید امکان پیگیری فعالیت‌های ورزشیتان است. جزئیات فعالیت ورزشی شما مثل میزان کالری مصرفی، شدت انجام فعالیت و طول مدت آن اطلاعات مفیدی هستند که داشتنشان به شما اجازه می‌دهد حرفه‌ای‌تر ورزش کنید و برای رسیدن به اهداف جدید برنامه ریزی کنید. ساعت هوشمند بلک شارک مدل GS3 از بیش از 100 حالت ورزشی از پیاده روی و دوچرخه سواری گرفته تا شنا پشتیبانی می‌کند و هنگام انجام آن‌ها، جزئیات فعالیت شما را ثبت می‌کند.

سنسورها و قابلیت‌های سلامتی

از یک ساعت هوشمند حرفه‌ای انتظار داریم که سنسورهای ضربان قلب و سنجش میزان اکسیژن خون را داشته باشد و GS3 هم این انتظارات را برآورده می‌کند. به کمک این سنسورها و الگوریتم‌های پیشرفته‌ای که دارد، GS3 قادر است اطلاعات مربوط به وضعیت سلامت شما را بدست آورده و ذخیره کند.

خواب بخش مهمی از زندگی ما را تشکیل می‌دهد و کیفیت آن بر کیفیت کل روز ما اثر می‌گذارد. ساعت هوشمند شیائومی مدل GS3 وضعیت خواب شما و قسمت‌های عمیق و سبک آن را بدست آورده و به شما کمک کند تا کیفیت خوابتان را بهبود ببخشید. سنجش میزان کالری مصرفی و میزان استرس از دیگر قابلیت‌های این ساعت هوشمند است.

قابلیت آخری که در این بخش باید به آن اشاره کنیم داشتن GNSS است. GNSS در واقع مجموعه‌ای از سیستم‌های موقعیت یابی از جمله GPS است. ساعت GS3 با داشتن GPS می‌تواند مسیرهایی که در طول روز طی می‌کنید را ثبت کرده و مسافت و سرعت شما را نمایش دهد. حتی می‌توانید کل مسیری که طی کرده‌اید را روی نقشه ببینید. GPS از آن امکاناتی است که بر روی ساعت‌های هوشمند حرفه‌ای دیده می‌شود.

تماس و هوش مصنوعی

GS3 سیم کارت خور نیست اما با اتصال آن به موبایل می‌توان تماس‌های تلفنی برقرار کرد. این ساعت یک میکروفون و اسپیکر داخلی دارد و به تکنولوژی ENC مجهز شده؛ تکنولوژی که هنگام مکالمه نویزهای اطراف را تا جای ممکن خنثی می‌کند تا صدای شما واضح و شفاف به طرف مقابل برسد.

در این ساعت هوشمند شیائومی یک دستیار هوش مصنوعی به نام Shark GPT گنجانده شده که به سوالات شما پاسخ می‌دهد و درست مثل یک دستیار حرفه‌ای در مدیریت و انجام کارهایتان به شما کمک کند.

با ساعت هوشمند شیائومی Black Shark Watch GS3 امکاناتی مثل چراغ قوه، قطب نما و وضعیت هوا همگی بر روی مچ شما خواهد بود و به سادگی به آن‌ها دسترسی خواهید داشت.

باتری و شارژدهی

ترکیب باتری قوی و سخت افزار کم مصرف باعث شده تا GS3 شارژدهی طولانی مدتی در حد 21 روز داشته باشد و با هر بار شارژ بتوانید برای سه هفته از ساعت استفاده کنید. البته میزان شارژدهی قطعا به نوع استفاده شما بستگی دارد و ممکن است بیشتر یا کمتر از مقدار ذکر شده باشد. شارژ شدن باتری هم از طریق شارژر مغناطیسی آن انجام می‌شود.

مشخصات

مشخصات

رنگبندی

سبز چریکی, مشکی

گارانتی

تضمین اصالت و سلامت فیزیکی کالا

ابعاد

جنس

بدنه فایبرگلاس, بند سیلیکونی, روکش نمایشگر گوریلا گلس

وزن

55 گرم

عرض بند

22 میلی‌متر

اندازه صفحه نمایش

1.43 اینچ

رزولوشن صفحه نمایش

466 × 466 پیکسل, 60 هرتز, 326 PPI

تکنولوژی صفحه نمایش

AMOLED با روشنایی 600 نیت

بلوتوث

نسخه 5.3

ظرفیت باتری

400 میلی‌آمپرساعت

شارژدهی

تا 21 روز

مقاومت در برابر آب

استاندارد 5ATM

سیستم عامل

پوسته اختصاصی

پردازنده مرکزی

حافظه داخلی

قابلیت مکالمه بلوتوثی

✔ با حذف نویز ENC

قابلیت نمایش اعلانات فارسی

قابلیت های سنجش سلامتی

سطح اکسیژن خون, پایش ۲۴ ساعته ضربان قلب, پایش خواب, اندازه‌گیری سطح استرس

اپلیکیشن اتصال به گوشی

Shark Wear

سازگاری

اندروید 9.0 به بالا و iOS 12 به بالا

سایر امکانات

برخورداری از سیستم مسیریابی 5 ماهواره‌ای مستقل GNSS, پایش بیش از 100 حالت ورزشی, واچ‌فیس‌های متنوع, دستیار صوتی Shark GPT

اقلام همراه

بند بافته شده نایلونی، شارژر و دفترچه راهنما

نظرات
شما هم می‌توانید در مورد این کالا نظر بدهید.

برای ثبت نظر، از طریق دکمه زیر اقدام نمایید. اگر این محصول را قبلا از مکسیکال خریده باشید، نظر شما به عنوان مالک محصول ثبت خواهد شد.

افزودن دیدگاه جدید

هنوز بررسی‌ای ثبت نشده است.

دیگران را با نوشتن نظرات خود، برای انتخاب این محصول راهنمایی کنید.

لطفا پیش از ارسال نظر، خلاصه قوانین زیر را مطالعه کنید:

فارسی بنویسید و از کیبورد فارسی استفاده کنید. بهتر است از فضای خالی (Space) بیش‌از‌حدِ معمول، شکلک یا ایموجی استفاده نکنید و از کشیدن حروف یا کلمات با صفحه‌کلید بپرهیزید.

نظرات خود را براساس تجربه و استفاده‌ی عملی و با دقت به نکات فنی ارسال کنید؛ بدون تعصب به محصول خاص، مزایا و معایب را بازگو کنید و بهتر است از ارسال نظرات چندکلمه‌‌ای خودداری کنید.

بهتر است در نظرات خود از تمرکز روی عناصر متغیر مثل قیمت، پرهیز کنید.

به کاربران و سایر اشخاص احترام بگذارید. پیام‌هایی که شامل محتوای توهین‌آمیز و کلمات نامناسب باشند، حذف می‌شوند.

پرسش و پاسخ

شما نیز میتوانید سوالات خود را ثبت کنید!

اگر سوالی در مورد محصول دارید از این قسمت بپرسید!

ناموجود!