کابل دو سر تایپ سی مک دودو Mcdodo CA-8081 توان 60 وات طول 2 متر

خرید محصول کابل دو سر تایپ سی مک دودو Mcdodo CA-8081 توان 60 وات طول 2 متر
شناسه محصول: 130021
پاک کردن
از شما بابت همکاری متشکریم... آیا از قیمت های ما رضایت دارید؟
توضیحات

کابل تایپ سی مک دودو Mcdodo 60W Type-C to Type-C CA-8081 2M

کابل تایپ سی یکی از پرکاربردترین لوازم جانبی موبایل و کامپیوتر است. در حال حاضر، تقریبا تمام گوشی‌ها و لوازم الکترونیکی جدید از پورت تایپ سی برای شارژ استفاده می‌کنند و این رابط حتی برای انتقال تصویر و اطلاعات هم به کار می‌رود. از این رو کابل دو سر تایپ سی مک دودو Mcdodo CA-8081 با توان 60 وات یک محصول بی‌نظیر برای شارژ کردن لپ تاپ و یا کنسول نینتندوی شماست. طول 2 متری کابل نیز به شما این امکان را می‌دهد تا با فاصله کافی از تلویزیون و یا پریز برق به کارهای‌تان بپردازید.

طراحی و کیفیت ساخت

هر دو سر کابل از رابط تایپ سی ساخته شده، اما فقط یک سمت آن به چراغ LED سبزرنگ مجهز شده است. محفظه‌ای که کانکتورها در آن قرار دارند از جنس TPE بوده و حالتی 90 درجه دارد؛ به این صورت که برخلاف مدل‌های معمولی کابل شارژ، کانکتور این کابل با زاویه عمودی روی کابل نصب شده تا استفاده از آن را راحت‌تر کند. یکی از مهم‌ترین مزایای این نوع طراحی دوام بیشتر کابل به دلیل کاهش آسیب‌پذیری کانکتور است. اما علاوه بر این، این نوع طراحی عمودی برای افرادی که با گوشی زیاد بازی می‌کنند و همیشه موبایل‌شان داخل شارژ است، انتخاب بهتری به حساب می‌آید.

از آنجایی که نور روی کانکتور ممکن است بعضی از افراد را هنگام خواب آزار دهد، مک دودو یک روی کانکتور را با نور بیشتر و روی دیگر را با نور کمتر طراحی کرده. به این ترتیب هنگام خواب می‌توانید کابل را از سر کم نور به گوشی وصل کنید.

فست شارژ و انتقال دیتا

کابل‌های دو سر تایپ سی به دلیل برخورداری از استانداردهای PD معمولا توان‌های بالایی دارند. این کابل نیز با برخورداری از فست شارژ PD می‌تواند از توان 60 وات پشتیبانی کند و جریان و ولتاژی معادل 20V/3A دارد. از این جهت، با این کابل به راحتی می‌توانید لپ تاپ‌های تایپ سی و مک بوک‌های اپل را شارژ کنید. البته یادتان باشد که برای رسیدن به این توان باید حتما از آداپتوری با توان بیشتر یا مشابه استفاده کنید.

در آخر باید گفت که کابل دوسر تایپ سی Mcdodo 8081 از قابلیت انتقال دیتا نیز پشتیبانی می‌کند و با برخورداری از استاندارد USB2.0 سرعت انتقال 40MB/s در اختیارتان می‌گذارد.

مشخصات

مشخصات

رنگبندی

مشکی

گارانتی

تضمین اصالت و سلامت فیزیکی کالا

جنس

TPE و نایلون

طول

2 متر

توان خروجی

60 وات

حداکثر جریان

3 آمپر

نوع رابط

تایپ سی به تایپ سی

سازگاری

تمام گوشی‌ها، مک‌بوک‌ها و تبلت‌های دارای درگاه تایپ سی (Type-C) و نینتندو سوییچ

تکنولوژی شارژ سریع

PD 60W 20V/3A

سایر قابلیت‌ها

دارای چراغ LED – امکان انتقال دیتا با استاندارد USB2.0 – طراحی خمیده برای استفاده راحت‌تر و جلوگیری از خراب شدن کانکتورها

نظرات
شما هم می‌توانید در مورد این کالا نظر بدهید.

برای ثبت نظر، از طریق دکمه زیر اقدام نمایید. اگر این محصول را قبلا از مکسیکال خریده باشید، نظر شما به عنوان مالک محصول ثبت خواهد شد.

افزودن دیدگاه جدید

هنوز بررسی‌ای ثبت نشده است.

دیگران را با نوشتن نظرات خود، برای انتخاب این محصول راهنمایی کنید.

لطفا پیش از ارسال نظر، خلاصه قوانین زیر را مطالعه کنید:

فارسی بنویسید و از کیبورد فارسی استفاده کنید. بهتر است از فضای خالی (Space) بیش‌از‌حدِ معمول، شکلک یا ایموجی استفاده نکنید و از کشیدن حروف یا کلمات با صفحه‌کلید بپرهیزید.

نظرات خود را براساس تجربه و استفاده‌ی عملی و با دقت به نکات فنی ارسال کنید؛ بدون تعصب به محصول خاص، مزایا و معایب را بازگو کنید و بهتر است از ارسال نظرات چندکلمه‌‌ای خودداری کنید.

بهتر است در نظرات خود از تمرکز روی عناصر متغیر مثل قیمت، پرهیز کنید.

به کاربران و سایر اشخاص احترام بگذارید. پیام‌هایی که شامل محتوای توهین‌آمیز و کلمات نامناسب باشند، حذف می‌شوند.

پرسش و پاسخ

شما نیز میتوانید سوالات خود را ثبت کنید!

اگر سوالی در مورد محصول دارید از این قسمت بپرسید!

قیمت محصول:
تومان ۱۹۹,۰۰۰