کابل تایپ سی به لایتنینگ مک دودو Mcdodo CA-3443 طول 1.8 متر توان 36 وات

خرید محصول کابل تایپ سی به لایتنینگ مک دودو Mcdodo CA-3443 طول 1.8 متر توان 36 وات
شناسه محصول: 130015
پاک کردن
از شما بابت همکاری متشکریم... آیا از قیمت های ما رضایت دارید؟
توضیحات

کابل آیفونی مک دودو Mcdodo 90 Degree Transparent Data  Cable CA-3443 36W

کابل تایپ سی به لایتنینگ مک دودو Mcdodo CA-3443 یک کابل شارژ با طراحی منحصربه‌فرد و شفاف است که با کانکتور ۹۰ درجه ساخته شده است. این نوع طراحی برای گیمرها و افرادی که در موبایل‌شان فیلم می‌بینند بسیار کار راه انداز بوده و اجازه می‌دهد موقع شارژ کردن گوشی همچنان به بازی و فیلم دیدن ادامه دهند. یک سر تایپ سی سبب شده تا این کابل از توان بالای ۳۶ وات بهره‌مند شود و علاوه بر شارژ کردن برای انتقال داده و فایل نیز مناسب باشد.

مشخصات ظاهری

ظاهر کابل لایتنینگ Mcdodo CA-3444 احتمالا یکی از جذاب‌ترین بخش‌های آن است. محفظه‌های کانکتور این کابل طراحی شفاف و شیشه‌ای داشته و می‌توانید مدار داخل رابط آیفونی را به راحتی ببینید. علاوه بر این، رابط لایتنینگ به صورت عمودی طراحی شده تا هنگام اتصال به گوشی دست و پا گیر نباشد. با این نوع طراحی، کابل به خوبی به بدنه گوشی می‌چسبد و نه تنها موقع بازی کردن دست‌تان را اذیت نمی‌کند، بلکه احتمال کشیدگی و خراب شدنش هم کمتر می‌شود.

استراتژی بعدی مکدودو برای افزایش دوام این کابل، استفاده از سیم تخت است. برخلاف کابل‌های رایج بازار که سیم‌های لوله‌ای دارند، این کابل شارژ ایفونی به صورت تخت طراحی شده تا هم گره نخورد و هم با وجود طول 180 سانتی‌اش به راحتی جمع شده و آسیب نبیند.

توان و فست شارژ

کابل آیفونی مک دودو CA3443 از یک سر لایتنینگ و یک سر تایپ سی ساخته شده و از این رو از استاندارد فست شارژ PD پشتیبانی می‌کند. توان حداکثر این کابل 36 وات بوده و شدت جریانی برابر یا 3 آمپر در اختیارتان می‌گذارد. بنابراین اگر نیاز به چنین شدت جریانی دارید، باید حتما به سراغ آداپتورهایی بروید که توان موردنظر را ساپورت کنند. البته این نکته را هم در نظر بگیرید که آیفون شما نیز باید قابلیت شارژ شدن با این آمپر را داشته باشد.

برخورداری از استاندارد PD سبب شده تا این کابل امکان انتقال داده از کامپیوتر و لپ‌تاپ را داشته باشد و یک گزینه خوب برای میز کار شما به شمار رود.

مشخصات

مشخصات

رنگبندی

بنفش روشن, مشکی

گارانتی

تضمین اصالت و سلامت فیزیکی کالا

جنس

PVC و TPE

طول

1.8 متر

توان خروجی

36 وات

حداکثر جریان

3 آمپر

نوع رابط

تایپ سی به لایتنینگ

سازگاری

تمام دستگاه‌های دارای درگاه لایتنینگ (محصولات اپل)

تکنولوژی شارژ سریع

PD

سایر قابلیت ها

رابط ۹۰ درجه – چراغ LED و بدنه شفاف – امکان انتقال دیتا

نظرات
شما هم می‌توانید در مورد این کالا نظر بدهید.

برای ثبت نظر، از طریق دکمه زیر اقدام نمایید. اگر این محصول را قبلا از مکسیکال خریده باشید، نظر شما به عنوان مالک محصول ثبت خواهد شد.

افزودن دیدگاه جدید

هنوز بررسی‌ای ثبت نشده است.

دیگران را با نوشتن نظرات خود، برای انتخاب این محصول راهنمایی کنید.

لطفا پیش از ارسال نظر، خلاصه قوانین زیر را مطالعه کنید:

فارسی بنویسید و از کیبورد فارسی استفاده کنید. بهتر است از فضای خالی (Space) بیش‌از‌حدِ معمول، شکلک یا ایموجی استفاده نکنید و از کشیدن حروف یا کلمات با صفحه‌کلید بپرهیزید.

نظرات خود را براساس تجربه و استفاده‌ی عملی و با دقت به نکات فنی ارسال کنید؛ بدون تعصب به محصول خاص، مزایا و معایب را بازگو کنید و بهتر است از ارسال نظرات چندکلمه‌‌ای خودداری کنید.

بهتر است در نظرات خود از تمرکز روی عناصر متغیر مثل قیمت، پرهیز کنید.

به کاربران و سایر اشخاص احترام بگذارید. پیام‌هایی که شامل محتوای توهین‌آمیز و کلمات نامناسب باشند، حذف می‌شوند.

پرسش و پاسخ

شما نیز میتوانید سوالات خود را ثبت کنید!

اگر سوالی در مورد محصول دارید از این قسمت بپرسید!

قیمت محصول:
تومان ۲۶۰,۰۰۰