کابل میکرو یو اس بی مک دودو Mcdodo CA-5772 طول 1.8 متر

خرید محصول کابل میکرو یو اس بی مک دودو Mcdodo CA-5772 طول 1.8 متر
شناسه محصول: 130014

در حال حاضر این محصول در انبار موجود نیست و در دسترس نمی باشد.

از شما بابت همکاری متشکریم... آیا از قیمت های ما رضایت دارید؟
توضیحات

کابل میکرو مک دودو Mcdodo 90 Degree CA-5772 1.8M

با اینکه این روزها اکثر گوشی‌ها از پورت تایپ سی برخوردار شده‌اند، اما درگاه MicroUSB هنوز هم کاربرد دارد و برخی از مدل‌های قدیمی‌تر گوشی از این پورت برای شارژ شدن استفاده می‌کنند. بنابراین اگر گوشی یا یکی از گجت‌های شما به شارژر میکرو نیاز دارد، کابل میکرو یو اس بی مک دودو Mcdodo CA-5772 گزینه خوبی برای‌تان خواهد بود. یکی از ویژگی‌های جالب در طراحی این کابل این است که کانکتورهای خمیده داشته و در دست گرفتن گوشی هنگام شارژ را راحت‌تر می‌کند.

مشخصات ظاهری

یک سر این کابل دارای کانکتور USB بوده و سر دیگر آن میکرو یو اس بی است. در سمت میکرو، یک چراغ LED سبز رنگ روی کانکتور مشاهده می‌شود که علاوه بر جنبه زیبایی، در پیدا کردن کابل در اتاق‌های تاریک هم کاربرد دارد! سیم 180 سانتی‌متری کابل micro usb مکدودو مدل CA-577 با یک پوشش نایلونی بافته شده تا استحکام آن در برابر کشش و پارگی بیشتر شود.

در نهایت مهم‌ترین ویژگی ظاهری این کابل طراحی خمیده و 90 درجه محفظه کانکتورهاست. یکی از مشکلات رایجی که موبایل گیمرها موقع تمام شدن شارژ باتری با آن مواجه می‌شوند، استفاده از گوشی در حال شارژ است. در این حالت به دلیل محل قرار گرفتن کابل شارژ، در دست گرفتن گوشی کمی سخت شده و نمی‌توان روی بازی تسلط کافی داشت. از این رو، کابل شارژ میکرو مک دودو محفظه کانکتورها را با زاویه ۹۰ درجه طراحی کرده تا هیچ تداخلی با دست نداشته باشند.

این طراحی یک مزیت دیگر هم دارد و آن بالا رفتن عمر کابل است؛ زیرا با وجود این خمیدگی، احتمال وارد شدن فشار به محل اتصال کابل و کانکتور کاهش پیدا می‌کند و کابل نمی‌شکند.

انتقال دیتا و فست شارژ

کابل میکرو یو اس بی Mcdodo 5772 علاوه بر انتقال شارژ، توانایی انتقال دیتا را نیز دارد. بنابراین اگر بخواهید عکس‌های آلبوم‌تان را از لپ تاپ به گوشی منتقل کنید، می‌توانید از این کابل کمک بگیرید. انتقال دیتا از این کابل با سرعت 480Mbps انجام می‌شود. سرعت شارژ این کابل نیز به لطف استانداردهای فست شارژ کوالکام QC4.0 و QC3.0 به اندازه 2 آمپر بوده و برای گوشی‌های این رده مناسب است.

مشخصات

مشخصات

رنگبندی

مشکی

گارانتی

تضمین اصالت و سلامت فیزیکی کالا

جنس

آلیاژ آلومینیوم و نایلون

طول

1.8 متر

توان خروجی

حداکثر جریان

2 آمپر

نوع رابط

USB به میکرو یو اس بی

سازگاری

تمام دستگاه‌های دارای درگاه میکرو یو اس بی

تکنولوژی شارژ سریع

استانداردهای فست شارژ کوالکام QC3.0 و QC4.0

سایر قابلیت‌ها

دارای چراغ LED – امکان انتقال دیتا با سرعت 480Mbps – طراحی خمیده برای استفاده راحت‌تر و جلوگیری از خراب شدن کانکتورها

نظرات
شما هم می‌توانید در مورد این کالا نظر بدهید.

برای ثبت نظر، از طریق دکمه زیر اقدام نمایید. اگر این محصول را قبلا از مکسیکال خریده باشید، نظر شما به عنوان مالک محصول ثبت خواهد شد.

افزودن دیدگاه جدید

هنوز بررسی‌ای ثبت نشده است.

دیگران را با نوشتن نظرات خود، برای انتخاب این محصول راهنمایی کنید.

لطفا پیش از ارسال نظر، خلاصه قوانین زیر را مطالعه کنید:

فارسی بنویسید و از کیبورد فارسی استفاده کنید. بهتر است از فضای خالی (Space) بیش‌از‌حدِ معمول، شکلک یا ایموجی استفاده نکنید و از کشیدن حروف یا کلمات با صفحه‌کلید بپرهیزید.

نظرات خود را براساس تجربه و استفاده‌ی عملی و با دقت به نکات فنی ارسال کنید؛ بدون تعصب به محصول خاص، مزایا و معایب را بازگو کنید و بهتر است از ارسال نظرات چندکلمه‌‌ای خودداری کنید.

بهتر است در نظرات خود از تمرکز روی عناصر متغیر مثل قیمت، پرهیز کنید.

به کاربران و سایر اشخاص احترام بگذارید. پیام‌هایی که شامل محتوای توهین‌آمیز و کلمات نامناسب باشند، حذف می‌شوند.

پرسش و پاسخ

شما نیز میتوانید سوالات خود را ثبت کنید!

اگر سوالی در مورد محصول دارید از این قسمت بپرسید!

ناموجود!