جارو شارژی شیائومی HOTO Vacuum Cleaner QWCXJ001

خرید محصول جارو شارژی شیائومی HOTO Vacuum Cleaner QWCXJ001
شناسه محصول: 140005

در حال حاضر این محصول در انبار موجود نیست و در دسترس نمی باشد.

از شما بابت همکاری متشکریم... آیا از قیمت های ما رضایت دارید؟
توضیحات

تمیز کردن خودرو، گردگیری گوشه و کنار خانه و کارهایی از این قبیل با جارو برقی‌های معمولی دشوار است. جاروهای شارژی با ابعاد جمع و جوری که دارند و توان مکش بالایشان در این شرایط انتخاب بهتری خواهند بود. جارو شارژی هوتو QWCXJ001 یک جاروی دو کاره است که هم توان مکیدن و هم دمیدن هوا را دارد و نه تنها برای تمیزکاری بلکه برای پر کردن انواع تشک‌ها و صندلی‌های بادی و… کاربرد دارد.

امکانات و ویژگی‌های جارو شارژی ماشین HOTO Vacuum Cleaner

در نگاه اول ابعاد جمع و جور دستگاه برای هر کسی تعجب آور است. وکیوم کلینر هوتو تنها حدود 16 سانتی‌متر طول دارد که کم و بیش اندازه یک فلاسک آب معمولی است. وزن آن نیز 356 گرم است؛ بنابراین می‌توانید بدون اینکه فضای زیادی را اشغال کند آن را به راحتی در خودرو قرار دهید یا در یک کشو بگذارید. حتی می‌توانید این دستگاه را با خود در سفر داشته باشید تا در صورت لزوم در هتل یا محل اقامت خود از آن استفاده کنید.

توان 120 واتی

همانطور که گفتیم جارو شارژی هوتو QWCXJ001 هم قابلیت مکش و هم دمیدن هوا را دارد. به لطف موتور 120 واتی‌اش، مکش این جاروی شارژی به 15000 پاسکال می‌رسد و بین دو حالت 7000 و 15000 قابل تنظیم است. سرعت جریان هوای خروجی در حالت دمیدن 22 متر بر ثانیه بوده که برای تمیز کردن کیبورد و گردگیری ایده آل است. جریان هوا در هر دو حالت به 500 لیتر بر دقیقه می‌رسد که همگی این اعداد نشان از قدرت فنی بالای این جاروی شارژی دارند. انرژی این موتور قدرتمند را یک باتری قابل شارژ با ظرفیت 1900 میلی‌آمپر ساعت تامین می‌کند.

اقلام همراه

به غیر از خود جارو، شیائومی با قرار دادن چندین سری مختلف و اکسسوری‌های متنوع کارایی این دستگاه را به شکل قابل توجهی ارتقا داده است. سری برس دار، درپوش گرد و غبار (با فیلتر)، تبدیل مکش هوا، نازل کوتاه، نازل تیوب، نازل بلند، کیسه برای حمل محصول و کابل شارژ اقلامی هستند که در جعبه محصول وجود دارند و لازم نیست آن‌ها را جداگانه تهیه کنید.

خرید جارو شارژی شیائومی مدل HOTO QWCXJ001

اگر به دنبال یک جاروی جمع و جور هستید که علاوه بر مکش بالا، قابلیت دمیدن هوا را داشته باشد که بتوانید از آن برای باد کردن انواع تشک بادی، تیوب و حلقه‌های شنا و… استفاده کنید، جارو شارژی هوتو QWCXJ001 یکی از محصولات باکیفیتی است که ارزش خرید بالایی داشته و به خاطر توان بالایی که دارد تمام نیازهای شما را برطرف خواهد کرد.

مشخصات

مشخصات

رنگبندی

مشکی

گارانتی

تضمین اصالت و سلامت فیزیکی کالا

وزن

356 گرم

ابعاد

163.5 × 56 × 55 میلی‌متر

جنس

قدرت مکش

7000 و 15000 پاسکال

توان

120 وات

ظرفیت باتری

1900 میلی‌آمپرساعت

شارژدهی

10 دقیقه

نوع درگاه شارژ

تایپ سی

اقلام همراه

شش سری مخصوص، کابل شارژ تایپ سی، کیسه برای حمل محصول و دفترچه راهنما

نظرات
شما هم می‌توانید در مورد این کالا نظر بدهید.

برای ثبت نظر، از طریق دکمه زیر اقدام نمایید. اگر این محصول را قبلا از مکسیکال خریده باشید، نظر شما به عنوان مالک محصول ثبت خواهد شد.

افزودن دیدگاه جدید

هنوز بررسی‌ای ثبت نشده است.

دیگران را با نوشتن نظرات خود، برای انتخاب این محصول راهنمایی کنید.

لطفا پیش از ارسال نظر، خلاصه قوانین زیر را مطالعه کنید:

فارسی بنویسید و از کیبورد فارسی استفاده کنید. بهتر است از فضای خالی (Space) بیش‌از‌حدِ معمول، شکلک یا ایموجی استفاده نکنید و از کشیدن حروف یا کلمات با صفحه‌کلید بپرهیزید.

نظرات خود را براساس تجربه و استفاده‌ی عملی و با دقت به نکات فنی ارسال کنید؛ بدون تعصب به محصول خاص، مزایا و معایب را بازگو کنید و بهتر است از ارسال نظرات چندکلمه‌‌ای خودداری کنید.

بهتر است در نظرات خود از تمرکز روی عناصر متغیر مثل قیمت، پرهیز کنید.

به کاربران و سایر اشخاص احترام بگذارید. پیام‌هایی که شامل محتوای توهین‌آمیز و کلمات نامناسب باشند، حذف می‌شوند.

پرسش و پاسخ

شما نیز میتوانید سوالات خود را ثبت کنید!

اگر سوالی در مورد محصول دارید از این قسمت بپرسید!

ناموجود!