هواپز شیائومی Xiaomi ZOLELE ZA005 ظرفیت 6 لیتر

خرید محصول هواپز شیائومی Xiaomi ZOLELE ZA005 ظرفیت 6 لیتر
شناسه محصول: 130044

در حال حاضر این محصول در انبار موجود نیست و در دسترس نمی باشد.

از شما بابت همکاری متشکریم... آیا از قیمت های ما رضایت دارید؟
توضیحات

با زیاد شدن مشغله‌ها، همه ما وقت کمتری داریم و می‌خواهیم کارهایمان را سریع‌تر انجام دهیم. آماده کردن غذا به صورت سنتی زمان زیادی برده و چم و خم‌هایی دارد که بسیارشان را نمی‌دانیم. هواپزها یکی از محصولاتی هستند که به حل هر دو مشکل کمک می‌کنند. هواپز شیائومی ZA005 یکی از هواپزهای موجود در بازار است که می‌تواند بسیاری از غذاها را بدون روغن آماده کند و به شما در داشتن وعده‌های غذایی سالم‌تر کمک کند.

قابلیت‌های هواپز شیائومی ZA005

سرخ کن بدون روغن شیائومی ZA005 امکانات مختلفی در پخت و پز به شما می‌دهد و حتی برای کسانی که با آشپزی یا تکنولوژی آشنایی ندارند هم مناسب بوده و کار کردن با آن بسیار راحت است. در ادامه به مهمترین امکانات این محصول می‌پردازیم.

بدنه باکیفیت با تحمل دماهای بالا

در ساخت بدنه این هواپز از متریال‌های مختلفی از جمله فلز آلومینیوم استفاده شده که مقاومت بالایی در برابر حرارت دارند. فولاد آلومینیومی تحمل حرارت بالا را داشته و به لطف همین ماده حداکثر دما در داخل دستگاه به 250 درجه سانتی‌گراد می‌رسد و مواد غذایی بهتر پخته می‌شوند.

ظرفیت شش لیتری

سرخ شیائومی ZOLELE ZA005 شش لیتر ظرفیت دارد که به شما امکان می‌دهد حتی مواد غذایی که حجم زیادی دارند را با آن بپزید یا داغ کنید. علاوه‌برآن می‌توانید برای نفرات بیشتری غذا آماده کنید. طبق گفته شیائومی با این هواپز می‌توانید به راحتی برای ۴ نفر غذا درست کنید.

قابلیت‌های مختلف آشپزی

هواپز ZOLELE ZA005 از حالت‌های مختلفی مثل سرخ کردن، کباب کردن، بریان کردن و حتی گرم کردن مجدد یک وعده غذایی پشتیبانی می‌کند. بنابراین هر نیازی که داشته باشید خیالتان راحت است که این هواپز نیازتان را برطرف خواهد کرد.

گردش کامل حرارت

به کمک فن داخلی و شکل طراحی، حرارت درون هواپز هوشمند شیائومی air fryer به صورت 360 درجه می‌چرخد. بر خلاف فرها که معمولا یک طرف غذا را بیشتر حرارت می‌دهند در اینجا حرارت به صورت یکنواخت توزیع شده و همه جای غذای شما به طور کامل پخته خواهد شد.

شست و شوی راحت

پوشش داخلی هواپز شیائومی مدل ZOLELE ZA005 نچسب است؛ در نتیجه غذا به آن نمی‌چسبد و شست و شوی آن به سادگی انجام می‌شود. نوع طراحی داخلی بسیار ساده بوده و همه نقاط برای تمیز کردن در دسترس شما خواهند بود.

تعیین دقیق دما و تایمر

هواپز هوشمند شیائومی به شما این امکان را می‌دهد که به صورت دقیق دمای داخل را تعیین کنید و همچنین مدت زمانی که قرار است غذا داخل دستگاه باشد را نیز تعیین نمایید. بنابراین اگر قصد پختن غذایی را دارید که باید با حرارت مشخصی آماده شود، این هواپز گزینه خوبی برای شما خواهد بود.

آشپزی آسان با حالت‌های آماده

اگر می‌خواهید غذاهای محبوبی مانند پیتزا، استیک، ماهی یا سیب زمینی آماده کنید، سرخ کن بدون روغن شیائومی 6 لیتری برای هر کدام یک حالت آماده دارد و لازم نیست همه چیز را به صورت دستی تنظیم کنید.

خرید سرخ کن بدون روغن شیائومی 6 لیتری

هواپز زوله له با داشتن ویژگی‌هایی که اشاره کردیم می‌تواند زمان آشپزی شما را به میزان قابل توجهی کاهش داده و وعده‌های غذایی‌تان را سالم‌تر آماده کند. این هواپز به خاطر هوشمند بودن و حالت‌های از پیش تعیین شده‌ای که دارد هم برای کسانی که در آشپزی حرفه‌ای هستند مناسب است و هم برای افرادی که تجربه زیادی در این زمینه ندارند. با در نظر گرفتن قیمت هواپز زوله له ZA005 و امکاناتی که ارائه می‌دهد باید گفت از ارزش خرید مناسبی برخوردار است.

مشخصات

مشخصات

وزن 7000 گرم
رنگبندی

مشکی

گارانتی

تضمین اصالت و سلامت فیزیکی کالا

ابعاد

30 × 30 × 28 سانتی‌متر

وزن

6.21 کیلوگرم

جنس

سینی آلومینیومی

توان خروجی

1500 وات

مشخصات ورودی دستگاه

220V – 240V / 50Hz – 60Hz

ظرفیت مخزن پخت

6 لیتر

سایر امکانات

نمایشگر لمسی اطلاعات پخت / تنظیم دما تا 250 درجه سانتی گراد / دارای ۶ حالت پخت / تایمر دار / سبد مخزن قابل شستشو با ماشین ظرفشویی

اقلام همراه

نظرات
شما هم می‌توانید در مورد این کالا نظر بدهید.

برای ثبت نظر، از طریق دکمه زیر اقدام نمایید. اگر این محصول را قبلا از مکسیکال خریده باشید، نظر شما به عنوان مالک محصول ثبت خواهد شد.

افزودن دیدگاه جدید

هنوز بررسی‌ای ثبت نشده است.

دیگران را با نوشتن نظرات خود، برای انتخاب این محصول راهنمایی کنید.

لطفا پیش از ارسال نظر، خلاصه قوانین زیر را مطالعه کنید:

فارسی بنویسید و از کیبورد فارسی استفاده کنید. بهتر است از فضای خالی (Space) بیش‌از‌حدِ معمول، شکلک یا ایموجی استفاده نکنید و از کشیدن حروف یا کلمات با صفحه‌کلید بپرهیزید.

نظرات خود را براساس تجربه و استفاده‌ی عملی و با دقت به نکات فنی ارسال کنید؛ بدون تعصب به محصول خاص، مزایا و معایب را بازگو کنید و بهتر است از ارسال نظرات چندکلمه‌‌ای خودداری کنید.

بهتر است در نظرات خود از تمرکز روی عناصر متغیر مثل قیمت، پرهیز کنید.

به کاربران و سایر اشخاص احترام بگذارید. پیام‌هایی که شامل محتوای توهین‌آمیز و کلمات نامناسب باشند، حذف می‌شوند.

پرسش و پاسخ

شما نیز میتوانید سوالات خود را ثبت کنید!

اگر سوالی در مورد محصول دارید از این قسمت بپرسید!

ناموجود!