ساعت هوشمند شیائومی Black Shark S1

خرید محصول ساعت هوشمند شیائومی Black Shark S1
شناسه محصول: 130042

در حال حاضر این محصول در انبار موجود نیست و در دسترس نمی باشد.

از شما بابت همکاری متشکریم... آیا از قیمت های ما رضایت دارید؟
توضیحات

برند بلک شارک یکی از زیرمجموعه‌های لاین گیمینگ شیائومی بوده و محصولات متنوعی در دسته‌بندی‌های مختلف تولید کرده است. از این رو در حال حاضر محصولات این برند هم تحت عنوان برند شیائومی و هم بلک شارک در بازار موجود هستند.

وزن کم و ابعاد نسبتا جمع و جور، متریال باکیفیت، نمایشگر امولد، قابلیت مکالمه با تکنولوژی ENC، امکانات مرتبط با سلامتی و فعالیت‌های ورزشی گسترده و شارژدهی طولانی، ویژگی‌های یک ساعت هوشمند باکیفیت هستند که همگی آن‌ها را می‌توان در ساعت بلک شارک S1 یافت. این ساعت هوشمند توسط یکی از زیربرندهای شیائومی ساخته شده و یکی از گزینه‌های خوب در این رنج قیمتی محسوب می‌شود.

ویژگی‌های ساعت هوشمند شیائومی مدل بلک شارک S1

بدنه ساعت هوشمند S1 به صورت دایره‌ای طراحی شده که ظاهر کلاسیک‌تری نسبت به ساعت‌های مستطیلی دارد. اندازه نمایشگر 1.43 اینچ بوده و دارای بزل فلزی و فریم آلیاژ روی می‌باشد که از کیفیت ساخت مطلوبی بهره می‌برند. یک دکمه معمولی و یک دکمه چرخان در سمت راست بدنه تعبیه شده که در کنار تاچ بودن نمایشگر کنترل ساعت را بسیار ساده کرده‌اند.

ساعت هوشمند شیائومی Black Shark S1 گواهی IP68 را دریافت کرده و در برابر گرد و غبار و آب کاملا مقاوم است.

کیفیت نمایشگر

در جلوی ساعت، شیائومی کم نگذاشته و سراغ یک نمایشگر 1.43 اینچی از نوع امولد با رزولوشن 466 × 466 پیکسل رفته است. به لطف امولد بودن نمایشگر رنگ‌ها بسیار شفاف و نزدیک به واقعیت به تصویر کشیده می‌شوند و نرخ نوسازی 60 هرتزی هم باعث شده تا همه چیز روان به نظر برسد. حداکثر روشنایی نمایشگر به 600 نیت می‌رسد که برای یک ساعت هوشمند رقم مناسبی محسوب می‌شود. 

این ساعت از قابلیت Always On Display یا نمایشگر همیشه روشن برخوردار است که علاوه بر زیبایی، چک کردن تایم و نوتیفیکیشن‌ها را نیز آسان‌تر می‌کند.

سلامتی و ورزشی

امکانات مربوط به پایش سلامت یکی از بخش‌های مهم در ساعت‌های هوشمند هستند. ساعت هوشمند بلک شارک S1 توانایی اندازه گیری ضربان قلب و حداکثر میزان اکسیژن خون (SpO2) را داشته و به لطف الگوریتم‌هایی که دارد می‌تواند وضعیت خوابتان را نیز پایش کند و اطلاعات جالبی در آن زمینه در اختیار شما قرار دهد. علاوه بر آن این ساعت امکان پایش عادات ماهانه بانوان را نیز دارد.

اگر ساعت هوشمند را به خاطر امکانات ورزشی‌اش می‌خرید، S1 با پشتیبانی از بیش از 100 رشته ورزشی گزینه مناسبی به شمار می‌رود. Black Shark S1 می‌تواند اطلاعاتی از قبیل مدت زمان انجام ورزش، میانگین ضربان قلبتان در طول آن مدت، میزان کالری مصرفی و … را محاسبه کند.

مکالمه بلوتوثی و ENC

متاسفانه امکان قرار دادن سیم کارت و تماس گرفتن به صورت مستقیم از ساعت هوشمند بلک شارک مدل S1 وجود ندارد. با این حال این ساعت به میکروفون و اسپیکر مجهز است و در صورت متصل بودن به موبایل از طریق بلوتوث، می‌توانید به تماس‌هایتان از طریق ساعت پاسخ دهید. تکنولوژی ENC که در این ساعت قرار دارد می‌تواند هنگام مکالمه نویزهای اطرافتان را خنثی کرده و کاری کند که صدای شما به صورت شفاف به طرف مقابل برسد.

این ساعت امکان دریافت نوتیفیکیشن‌ها و اعلانات را نیز دارد، اما از زبان فارسی پشتیبانی نمی‌کند.

باتری و شارژدهی

به لطف باتری خوب و قطعات کم مصرف، ساعت هوشمند بلک شارک S1 تا 10 روز شارژدهی دارد. البته اگر از ساعت خود به طور مداوم استفاده کنید میزان شارژدهی به همان میزان کاهش پیدا می‌کند. 

لازم به ذکر است که اپلیکیشن اتصال این ساعت Shark Wear نام دارد و بلک شارک اس ۱ نیز برای گوشی‌های اندرویدی ۸ به بالا و آی او اسی 12 به بالا مناسب است.

خرید ساعت هوشمند شیائومی Black Shark S1

خرید این ساعت به افرادی پیشنهاد می‌شود که می‌خواهند فعالیت‌های ورزشی‌ خود را پایش کنند و به طور منظم از وضعیت سلامتی خود مطلع باشند. قیمت بلک شارک S1 آن را به گزینه‌ای مناسب در ساعت‌های میانرده تبدیل کرده و با برخورداری از قابلیت مکالمه بلوتوثی شفاف، برای دوندگانی که تماس‌های زیادی دریافت می‌کنند و یا افرادی که دوست ندارند در خیابان گوشی را از جیبشان بیرون بیاورند مناسب است.

مشخصات

مشخصات

رنگبندی

مشکی, نقره ای

گارانتی

تضمین اصالت و سلامت فیزیکی کالا

ابعاد

جنس

بند سیلیکونی و بدنه فلزی

وزن

60 گرم

عرض بند

22 میلی‌متر

اندازه صفحه نمایش

1.43 اینچ

رزولوشن صفحه نمایش

466 × 466 پیکسل, 60 هرتز

تکنولوژی صفحه نمایش

AMOLED با روشنایی 600 نیت

بلوتوث

نسخه 5.3

ظرفیت باتری

300 میلی‌آمپرساعت

شارژدهی

تا 10 روز

مقاومت در برابر آب

استاندارد IP68

سیستم عامل

پوسته اختصاصی

پردازنده مرکزی

حافظه داخلی

قابلیت مکالمه بلوتوثی

✔ با حذف نویز ENC

قابلیت نمایش اعلانات فارسی

قابلیت های سنجش سلامتی

سطح اکسیژن خون, پایش ۲۴ ساعته ضربان قلب, پایش خواب, اندازه‌گیری سطح استرس, دوره ماهانه بانوان

اپلیکیشن اتصال به گوشی

Shark Wear

سازگاری

اندروید 8.0 به بالا و iOS 12 به بالا

سایر امکانات

پایش بیش از 100 حالت ورزشی, واچ‌فیس‌های متنوع, دریافت اعلانات و تماس, کنترل دوربین موبایل, ماشین حساب

اقلام همراه

شارژر و دفترچه راهنما

نظرات
شما هم می‌توانید در مورد این کالا نظر بدهید.

برای ثبت نظر، از طریق دکمه زیر اقدام نمایید. اگر این محصول را قبلا از مکسیکال خریده باشید، نظر شما به عنوان مالک محصول ثبت خواهد شد.

افزودن دیدگاه جدید

هنوز بررسی‌ای ثبت نشده است.

دیگران را با نوشتن نظرات خود، برای انتخاب این محصول راهنمایی کنید.

لطفا پیش از ارسال نظر، خلاصه قوانین زیر را مطالعه کنید:

فارسی بنویسید و از کیبورد فارسی استفاده کنید. بهتر است از فضای خالی (Space) بیش‌از‌حدِ معمول، شکلک یا ایموجی استفاده نکنید و از کشیدن حروف یا کلمات با صفحه‌کلید بپرهیزید.

نظرات خود را براساس تجربه و استفاده‌ی عملی و با دقت به نکات فنی ارسال کنید؛ بدون تعصب به محصول خاص، مزایا و معایب را بازگو کنید و بهتر است از ارسال نظرات چندکلمه‌‌ای خودداری کنید.

بهتر است در نظرات خود از تمرکز روی عناصر متغیر مثل قیمت، پرهیز کنید.

به کاربران و سایر اشخاص احترام بگذارید. پیام‌هایی که شامل محتوای توهین‌آمیز و کلمات نامناسب باشند، حذف می‌شوند.

پرسش و پاسخ

شما نیز میتوانید سوالات خود را ثبت کنید!

اگر سوالی در مورد محصول دارید از این قسمت بپرسید!

ناموجود!