کارواش شارژی شیائومی Xiaomi HOTO QWXCJ001

برچسب:
خرید محصول کارواش شارژی شیائومی Xiaomi HOTO QWXCJ001
شناسه محصول: 130041

در حال حاضر این محصول در انبار موجود نیست و در دسترس نمی باشد.

از شما بابت همکاری متشکریم... آیا از قیمت های ما رضایت دارید؟
توضیحات

کارواش شارژی شیائومی مدل Hoto Selection QWXCJ001

استفاده از شلنگ برای شستن خودرو دیگر قدیمی شده و به خاطر مصرف بالای آب و قدرت تمیزکنندگی پایین دیگر کسی سراغ آن‌ها نمی‌رود. سطل هم با اینکه مصرف آب پایین‌تری دارد، اما در تمیز کردن چندان بهینه نیست. کارواش‌های خانگی دستگاه‌هایی هستند که با افزایش فشار آب و کاهش مصرف آن هر دو مشکل را حل می‌کنند. کارواش شارژی شیائومی Xiaomi HOTO QWXCJ001 یکی از همین کارواش‌های خانگی است که توان مناسبی داشته و در عین حال سر و صدای زیادی تولید نمی‌کند.

نازل شش کاره

نازل خروجی کارواش Hoto Selection QWXCJ001 در شش حالت مختلف تنظیم می‌شود که با آن می‌توانید مدل اسپری شدن آب را متناسب با نیازتان تعیین کنید. با این کار در هر موقعیتی بهترین خروجی را خواهید گرفت و از کارواش خود می‌توانید برای شست و شوی حیاط، ماشین، دوچرخه و موتور و حتی حیوان خانگی‌تان استفاده کنید.

این دستگاه از دو حالت shower و جت فومی پشتیبانی می‌کند که برای آبیاری گیاهان و شستشوی نهایی خودرو بسیاری کاربردی است.

فشار آب بالا

در شست و شو فشار آب اهمیت زیادی پیدا می‌کند و هر چه فشار بیشتر باشد به تبع قدرت تمیزکنندگی افزایش و میزان آب مصرفی کاهش پیدا خواهد کرد. کارواش ماشین Hoto QWXCJ001 با حداکثر توان 150 واتی که دارد فشار آبی معادل 2.4 مگاپاسکال (350psi) تولید می‌کند که در تمیز کردن سرسخت‌ترین لکه‌ها و کثیفی‌ها موفق خواهد بود.

این میزان فشار برای تمیز کردن همه سطوح مناسب است و از این رو می‌توانید این کارواش خانگی را برای شیشه ماشین، پنجره و پیاده‌روها استفاده کنید.

حمل و نقل آسان

وزن این کارواش به همراه باتری آن تنها 1.2 کیلوگرم است و در مجموع دستگاه بزرگی محسوب نمی‌شود. به همین خاطر حملش بسیار آسان بوده و به راحتی می‌توان آن را در انبار یا صندوق عقب خودرو قرار داد. وزن کم این کارواش نیز باعث می‌شود کار با آن راحت باشد و شما را خسته نکند.

درون جعبه کارواش شیائومی QWXCJ001 یک شلنگ شش متری قرار داشته که به شما اجازه می‌دهد به همه جا دسترسی داشته باشید و هیچ نقطه‌ای دور از شما و کارواشتان نباشد.

شارژدهی طولانی مدت

کارواش شیائومی یک دستگاه الکترونیکی است اما لازم نیست آن را به برق متصل کنید و دائم یک سیم برق را دنبال خود بکشید. این کارواش به یک باتری با ظرفیت 2000 میلی‌آمپر مجهز شده تا کارایی بالاتری داشته باشد. این باتری قابل تعویض بوده و می‌توانید با خریدن یک باتری یدک شارژدهی دستگاه را طولانی‌تر کنید. شارژر هم درون جعبه محصول قرار دارد و لازم نیست آن را جداگانه تهیه کنید.

اقلام همراه

در داخل باکس کارواش خانگی شیائومی Hoto QWXCJ001 علاوه بر خود دستگاه، یک شلنگ 6 متری، باتری، شارژر و دفترچه راهنما نیز وجود دارد.

مشخصات

مشخصات

وزن 1900 گرم
رنگبندی

مشکی

گارانتی

تضمین اصالت و سلامت فیزیکی کالا

وزن

1200 گرم

ابعاد

220 × 75 × 245 میلی‌متر

جنس

ظرفیت باتری

2000 میلی‌آمپرساعت

شارژدهی

سایر امکانات

6 حالت مختلف پخش آب, فشار آب 2.4 مگاپاسکال, 6 متر برد

اقلام همراه

شلنگ 6 متری، باتری پک، شارژر و دفترچه راهنما

نظرات
شما هم می‌توانید در مورد این کالا نظر بدهید.

برای ثبت نظر، از طریق دکمه زیر اقدام نمایید. اگر این محصول را قبلا از مکسیکال خریده باشید، نظر شما به عنوان مالک محصول ثبت خواهد شد.

افزودن دیدگاه جدید

هنوز بررسی‌ای ثبت نشده است.

دیگران را با نوشتن نظرات خود، برای انتخاب این محصول راهنمایی کنید.

لطفا پیش از ارسال نظر، خلاصه قوانین زیر را مطالعه کنید:

فارسی بنویسید و از کیبورد فارسی استفاده کنید. بهتر است از فضای خالی (Space) بیش‌از‌حدِ معمول، شکلک یا ایموجی استفاده نکنید و از کشیدن حروف یا کلمات با صفحه‌کلید بپرهیزید.

نظرات خود را براساس تجربه و استفاده‌ی عملی و با دقت به نکات فنی ارسال کنید؛ بدون تعصب به محصول خاص، مزایا و معایب را بازگو کنید و بهتر است از ارسال نظرات چندکلمه‌‌ای خودداری کنید.

بهتر است در نظرات خود از تمرکز روی عناصر متغیر مثل قیمت، پرهیز کنید.

به کاربران و سایر اشخاص احترام بگذارید. پیام‌هایی که شامل محتوای توهین‌آمیز و کلمات نامناسب باشند، حذف می‌شوند.

پرسش و پاسخ

شما نیز میتوانید سوالات خود را ثبت کنید!

اگر سوالی در مورد محصول دارید از این قسمت بپرسید!

ناموجود!