ساعت هوشمند شیائومی Xiaomi Redmi Watch 3 Active Smart Watch

خرید محصول ساعت هوشمند شیائومی Xiaomi Redmi Watch 3 Active Smart Watch
شناسه محصول: 130031

در حال حاضر این محصول در انبار موجود نیست و در دسترس نمی باشد.

از شما بابت همکاری متشکریم... آیا از قیمت های ما رضایت دارید؟
توضیحات

اسمارت واچ شیائومی Redmi Watch 3 Active

چند سالی است که شیائومی فعالیت خود را در کنار طراحی گوشی هوشمند در بخش‌های دیگر نیز گسترش داده و توانسته در حوزه‌هایی مانند ساعت هوشمند به موفقیت زیادی دست یابد. ردمی واچ 3 اکتیو یکی از اسمارت واچ‌های این برند است که با قیمتی مناسب ارزش خرید بالایی ارائه می‌کند. این ساعت از امکان مکالمه بلوتوثی برخوردار شده و برای افرادی که تماس‌های زیادی دریافت می‌کنند اما همیشه گوشی دم دستشان نیست گزینه بسیار مناسبی است.

مشخصات ظاهری

ساعت هوشمند Redmi Watch 3 Active از ساعت‌های مستطیلی به شمار می‌رود. ابعاد بدنه آن 46.9 * 38.9 میلی‌متر بوده و وزن آن به 41.5 گرم می‌رسد. بدنه ساعت ظاهری فلزی داشته که به آن زیبایی خاصی داده و موقع کار احساس می‌کنید که با یک محصول پریمیوم طرف هستید. بند ساعت از سیلیکون ساخته شده و طول آن بین 135 تا 200 میلی‌متر قابل تنظیم است.

ردمی واچ 3 اکتیو استاندارد 5ATM را کسب کرده و تا عمق پنجاه متری ضدآب است و با خیال راحت می‌توانید از آن در استخر و دیگر محیط‌های مرطوب استفاده کنید.

نمایشگر بزرگ 1.83 اینچی

به لطف بدنه بزرگ و مستطیلی، واچ 3 اکتیو به یک نمایشگر بزرگ 1.83 اینچی از نوع IPS LCD مجهز شده است. با نمایش غنی رنگ‌ها و شفافیت بالا در کنار اندازه بزرگی که دارد، این صفحه نمایش تمامی انتظارات شما را برآورده خواهد کرد. از اطلاعات مربوط به فعالیت ورزشی گرفته تا نوتیفیکیشن‌ها همگی در نمایشگر بزرگ این اسمارت واچ به خوبی به نمایش در می‌آیند.

یکی از مهم‌ترین مزیت‌های ساعت‌های هوشمند نسبت به ساعت‌های عقربه‌ای و دیجیتالی این است که می‌توانید ظاهر آن را تغییر دهید. بیش از 200 واچ فیس برای این ساعت تعبیه شده که بر اساس نیاز و سلیقه خود می‌توانید هر کدام را انتخاب کنید و هر از چند گاهی برای تنوع آن را عوض کنید.

برای محافظت از این نمایشگر، شیائومی یک لایه گلس 2.5D را بر روی آن تعبیه کرده که از ایجاد خط و خش تا حدی جلوگیری کرده و در مقابل ضربه از نمایشگر محافظت می‌کند.

تشخیص غلظت اکسیژن خون

حسگر اپتیکال اکسیژن قرار داده شده در Xiaomi Redmi Watch 3 Active با دقت خوبی غلظت اکسیژن خون را تشخیص داده و هر گاه به پایین‌تر از میزان استاندارد برسد به شما اطلاع می‌دهد تا مراقب سلامت خود باشید. این حسگر محبوبیت زیادی در دوران کرونا پیدا کرده بود و هنوز هم در پیگیری فعالیت‌های ورزشی کاربرد دارد. حسگر دوم حسگر تشخیص ضربان قلب است که 24 ساعته به صورت پیوسته میزان ضربان قلبتان را رصد می‌کند و با بالا رفتن ناگهانی آن به شما هشدار می‌دهد.

همه ما کم و بیش بین یک سوم تا یک چهارم روز را می‌خوابیم و کیفیت خواب قطعا بر سطح انرژی و سلامت ما اثرگذار است. واچ 3 اکتیو به کمک اطلاعات بدست آمده از دو حسگر قبلی می‌تواند طول و کیفیت خواب شما را پایش کند و اطلاعات مفیدی درباره خواب عمیق و سبک شما ارائه دهد تا به کمک آن اطلاعات وضعیت خواب خود را بهبود ببخشید.

امکان مکالمه بلوتوثی

واچ 3 اکتیو شیائومی سیم کارت نمی‌خورد اما اگر از طریق بلوتوث به موبایل متصل باشد با آن می‌توان به تماس‌ها پاسخ داد. بنابراین موقع ورزش کردن یا هر فعالیت دیگری برای پاسخ دادن به تماس کافیست ساعت را به صورت خود نزدیک کرده و از طریق اسپیکر و میکروفون داخلی آن به مکالمه بپردازید.

امکان انتقال موسیقی و گوش دادن به آن به وسیله خود ساعت وجود ندارد، اما در صورت متصل بودن به گوشی، از طریق آن می‌توان موسیقی در حال پخش را کنترل کرد.

قابلیت دیگری که باید به آن اشاره کنیم استفاده از ساعت به عنوان شاتر است. می‌توانید از طریق بلوتوث ساعت را به موبایل متصل کرده و از آن به عنوان شاتر دوربین استفاده کنید.

اتصالات و پشتیبانی

ساعت هوشمند Redmi Watch 3 Active از گوشی‌هایی با اندروید 6.0 به بالا یا آی او اس 12.0 به بالا پشتیبانی می‌کند و برای بکارگیری تمامی قابلیت‌های آن باید دو اپلیکیشن Xiaomi Wear و Mi Fitness را بر روی گوشی خود نصب کنید. این ساعت هوشمند به بلوتوث نسخه 5.3 مجهز است و اتصال آن به گوشی‌های هوشمند از این طریق انجام می‌شود.

قابلیت‌های ورزشی

بسیاری از کاربران ساعت‌های هوشمند را به خاطر قابلیت‌های مرتبط با سلامت و ورزشی که دارند تهیه می‌کنند و طبیعتا توانایی پایش فعالیت‌های ورزشی یکی از امکانات مهم هر ساعت هوشمندی به شمار می‌رود. ردمی واچ ۳ اکتیو توانایی پایش بیش از 100 فعالیت ورزشی را داشته که برای ده مورد از آن‌ها اطلاعات دقیق‌تر و حرفه‌ای‌تری ارائه می‌دهد. این ده مورد عبارتند از: دویدن در فضای باز، تردمیل، دوچرخه سواری، پیاده روی، هایکینگ، جنگل‌نوردی، کوهنوردی، الپتیکال، پاروزنی و طناب زنی.

به کمک ساعت هوشمند شیائومی می‌توانید حاصل تلاشتان را در قالب اعداد و ارقامی کاربردی مشاهده کرده، فعالیت ورزشی خود را پایش کرده و اهداف جدیدی را برای خود تعریف کنید.

باتری و شارژدهی

ساعت هوشمند ردمی واچ 3 Active از یک باتری لیتیوم یونی با ظرفیت 289 میلی‌آمپر ساعت پشتیبانی می‌کند. طبق ادعای کمپانی با یک بار شارژ می‌توان تا 12 روز از ساعت استفاده کرد؛ البته با استفاده سنگین این مقدار به 8 روز می‌رسد. برای شارژ کردن دستگاه کافیست شارژر مگنتی را به پشت ساعت متصل کنید.

مشخصات

مشخصات

رنگبندی

طوسی روشن, مشکی

گارانتی

تضمین اصالت و سلامت فیزیکی کالا

ابعاد

اعلام نشده

جنس

پلاستیک با بدنه پروسس شده با فرایند NCVM و نمای متالیک

وزن

41.67 گرم

عرض بند

20 میلیمتر

اندازه صفحه نمایش

1.83 اینچ

رزولوشن صفحه نمایش

240 × 280 پیکسل

تکنولوژی صفحه نمایش

LCD با روشنایی 450 نیت

بلوتوث

نسخه 5.3

قابلیت مکالمه بلوتوثی

قابلیت نمایش اعلانات فارسی

قابلیت های سنجش سلامتی

سطح اکسیژن خون, پایش ضربان قلب, پایش خواب

سیستم عامل

پوسته اختصاصی

اپلیکیشن اتصال به گوشی

Mi fitness

سازگاری

اندروید 6.0 به بالا و iOS 12 به بالا

پردازنده مرکزی

اعلام نشده

حافظه داخلی

ظرفیت باتری

289 میلی‌آمپرساعت

شارژدهی

استفاده سنگین: تا 8 روز, استفاده معمولی: تا 12 روز

مقاومت در برابر آب

استاندارد 5ATM

سایر امکانات

ردیابی بیش از 100 حالت ورزشی, طول بند بین 135 تا 200 میلی‌متر

اقلام همراه

کابل شارژر مگنتی و دفترچه راهنما

نظرات
شما هم می‌توانید در مورد این کالا نظر بدهید.

برای ثبت نظر، از طریق دکمه زیر اقدام نمایید. اگر این محصول را قبلا از مکسیکال خریده باشید، نظر شما به عنوان مالک محصول ثبت خواهد شد.

افزودن دیدگاه جدید

هنوز بررسی‌ای ثبت نشده است.

دیگران را با نوشتن نظرات خود، برای انتخاب این محصول راهنمایی کنید.

لطفا پیش از ارسال نظر، خلاصه قوانین زیر را مطالعه کنید:

فارسی بنویسید و از کیبورد فارسی استفاده کنید. بهتر است از فضای خالی (Space) بیش‌از‌حدِ معمول، شکلک یا ایموجی استفاده نکنید و از کشیدن حروف یا کلمات با صفحه‌کلید بپرهیزید.

نظرات خود را براساس تجربه و استفاده‌ی عملی و با دقت به نکات فنی ارسال کنید؛ بدون تعصب به محصول خاص، مزایا و معایب را بازگو کنید و بهتر است از ارسال نظرات چندکلمه‌‌ای خودداری کنید.

بهتر است در نظرات خود از تمرکز روی عناصر متغیر مثل قیمت، پرهیز کنید.

به کاربران و سایر اشخاص احترام بگذارید. پیام‌هایی که شامل محتوای توهین‌آمیز و کلمات نامناسب باشند، حذف می‌شوند.

پرسش و پاسخ

شما نیز میتوانید سوالات خود را ثبت کنید!

اگر سوالی در مورد محصول دارید از این قسمت بپرسید!

ناموجود!