کابل تبدیل DP به DP مک دودو Mcdodo CA-8140 طول 2 متر

برچسب:
خرید محصول کابل تبدیل DP به DP مک دودو Mcdodo CA-8140 طول 2 متر
شناسه محصول: 130013

در حال حاضر این محصول در انبار موجود نیست و در دسترس نمی باشد.

از شما بابت همکاری متشکریم... آیا از قیمت های ما رضایت دارید؟
توضیحات

کابل دو سر دیسپلی پورت دو متری مک دودو CA-8140 DP to DP Cable

کابل تبدیل DP به DP مک دودو Mcdodo CA-8140 یک محصول عالی برای انتقال صدا و تصویر با کیفیت مطلوب است. این کابل ۲ متری برای کسانی است که به دنبال اتصال سریع و پایدار میان دستگاه‌های مختلف مانند مانیتورها و لپ‌تاپ‌ها هستند انتخاب مناسبی به شمار می‌رود. با استفاده از این کابل امکان انتقال تصاویر با کیفیت 4k و نرخ به‌روزرسانی 60 هرتز وجود دارد، که در کنار قابلیت HDR آن را به گزینه‌ای مناسب برای بازی و تماشای فیلم تبدیل می‌کند.

مشخصات ظاهری

سیم کابل و کانکتورها حساسیت زیادی در برابر ضربه و پارگی دارند و کشیدگی و آسیب‌های جزئی باعث اتصالی و یا مشکل در پخش تصاویر می‌شود. از این رو، کانکتورهای این کابل دارای روکش فلزی هستند که از آن‌ها در برابر خوردگی و آسیب‌های فیزیکی محافظت می‌کند. این ویژگی باعث استحکام بیشتر کابل شده و دوام آن را در درازمدت افزایش می‌دهد.

علاوه بر این، کابل دیسپلی پورت Mcdodo CA-8140 با روکش بافته شده طراحی شده است که از آن در برابر فشار، کشیده شدن و سایر آسیب‌های محیطی مقاوم می‌کند. طول 2 متری این کابل انتقال تصویر، آزادی بیشتری در قرارگیری و جابه‌جایی دستگاه‌ها به شما می‌دهد و برای استفاده در محیط‌های کاری و خانگی بسیار مناسب است.

کیفیت انتقال تصویر

این کابل از انتقال تصویر با وضوح 4k پشتیبانی می‌کند که تجربه بصری بی‌نظیری را ارائه می‌دهد. تصاویر با جزئیات دقیق و وضوح بالا به نمایش در می‌آیند و برای تماشای فیلم‌های باکیفیت یا کارهای گرافیکی مناسب هستند. در حالت کیفیت 4K با رزولوشن 3840 × 2160 نرخ بروزرسانی تصویر روی 60 هرتز قرار می‌گیرد. اما در کیفیت‌های 2K و پایین‌تر رفرش ریت به 144 هرتز و 165 هرتز نیز می‌رسد. این ویژگی برای گیمرها و افرادی که به سرعت و دقت بالا نیاز دارند، کاربردی است.
کابل DisplayPort مک دودو CA-8140 از تکنولوژی HDR پشتیبانی می‌کند که امکان نمایش رنگ‌های زنده و واقعی‌تر را فراهم می‌آورد. این قابلیت به شما امکان می‌دهد تا جزئیات دقیق‌تری را در تصاویر و فیلم‌ها مشاهده کنید.

سایر قابلیت‌ها و سازگاری

این کابل با بسیاری از دستگاه‌های دارای پورت DisplayPort مانند مانیتورها، کارت‌های گرافیک و لپ‌تاپ‌های مختلف سازگار است. کابل DP به دلیل داشتن تعداد پین‌های بیشتر در مقایسه با HDMI، توانایی انتقال داده‌ها با سرعت بالاتر را دارد، اما باید توجه داشت که تعداد دستگاه‌هایی که از این پورت پشتیبانی می‌کنند، کمتر از دستگاه‌هایی است که به HDMI مجهز هستند.

مشخصات

مشخصات

رنگبندی

مشکی

گارانتی

تضمین اصالت و سلامت فیزیکی کالا

جنس

کانکتورها از آلیاژ آلومینیوم – کابل با روکش نایلون بافته شده

طول کابل

2 متر

وزن

کیفیت انتقال تصویر

کیفیت 4K با رزولوشن 3840 × 2160 و نرخ تازه سازی 60Hz

نوع رابط

دو سر دیسپلی پورت (Display Port)

سایر امکانات

پشتیبانی از HDR و رفرش ریت تا 165 هرتز

سازگاری

تمام مانیتورها، لپ‌تاپ‌ها و کامپیوترهای دارای درگاه انتقال تصویر DP

نظرات
شما هم می‌توانید در مورد این کالا نظر بدهید.

برای ثبت نظر، از طریق دکمه زیر اقدام نمایید. اگر این محصول را قبلا از مکسیکال خریده باشید، نظر شما به عنوان مالک محصول ثبت خواهد شد.

افزودن دیدگاه جدید

هنوز بررسی‌ای ثبت نشده است.

دیگران را با نوشتن نظرات خود، برای انتخاب این محصول راهنمایی کنید.

لطفا پیش از ارسال نظر، خلاصه قوانین زیر را مطالعه کنید:

فارسی بنویسید و از کیبورد فارسی استفاده کنید. بهتر است از فضای خالی (Space) بیش‌از‌حدِ معمول، شکلک یا ایموجی استفاده نکنید و از کشیدن حروف یا کلمات با صفحه‌کلید بپرهیزید.

نظرات خود را براساس تجربه و استفاده‌ی عملی و با دقت به نکات فنی ارسال کنید؛ بدون تعصب به محصول خاص، مزایا و معایب را بازگو کنید و بهتر است از ارسال نظرات چندکلمه‌‌ای خودداری کنید.

بهتر است در نظرات خود از تمرکز روی عناصر متغیر مثل قیمت، پرهیز کنید.

به کاربران و سایر اشخاص احترام بگذارید. پیام‌هایی که شامل محتوای توهین‌آمیز و کلمات نامناسب باشند، حذف می‌شوند.

پرسش و پاسخ

شما نیز میتوانید سوالات خود را ثبت کنید!

اگر سوالی در مورد محصول دارید از این قسمت بپرسید!

قیمت محصول:
تومان ۱,۲۰۰,۰۰۰