کابل دو سر تایپ سی مک دودو Mcdodo CA-2841 طول 1.8 متر توان 100 وات

خرید محصول کابل دو سر تایپ سی مک دودو Mcdodo CA-2841 طول 1.8 متر توان 100 وات
شناسه محصول: 130012
پاک کردن
از شما بابت همکاری متشکریم... آیا از قیمت های ما رضایت دارید؟
توضیحات

کابل تایپ سی به تایپ سی Mcdodo Transparent CA-2841 100W

این روزها بیشتر لوازم الکترونیک از گوشی موبایل گرفته تا مدل‌های جدید لپ تاپ، قابلیت شارژ شدن با کابل تایپ سی را دارند. کابل دو سر تایپ سی مک دودو Mcdodo CA-2841 نیز با توان 100 وات و پشتیبانی از استاندارد PD، یکی از انتخاب‌های خوب برای فست شارژ گوشی‌ها و شارژ مک‌بوک‌های اپل است. این کابل با طراحی سایبرپانکی و چراغ‌های LED هوشمند نه تنها ظاهر جذابی دارد، بلکه با سیم بافت کنفی از استحکام کافی نیز برخوردار است و گوشی شما را بدون هیچ مشکلی شارژ می‌کند.

طراحی و کیفیت ساخت

کابل تایپ سی مک دودو مدل 2841 طولی برابر با 1.8 متر داشته و از طراحی منحصربه‌فردی بهره‌مند شده است. محل اتصال کانکتورها به کابل از یک محفظه شفاف ساخته شده که دو چراغ LED آبی و نارنجی رنگ روی آن دیده می‌شود. بنابراین اگر از مدل‌های تکراری کابل‌های موجود در بازار خسته شده‌اید، این کابل تایپ سی با طراحی جذابش در بین سایر لوازم جانبی موبایل شما خودنمایی می‌کند.

هر دو سر کابل USB-C مک دودو CA-2841 به کانکتورهای تایپ سی مجهز شده است. از این رو برای استفاده از این کابل نیاز به آداپتوری دارید که حداقل یک پورت تایپ سی داشته باشد. علاوه بر این، برای اینکه بتوانید از توان 100 وات این کابل نهایت استفاده را ببرید، باید آداپتوری را انتخاب کنید که از این میزان توان پشتیبانی کند.

توان و شدت جریان

این کابل شارژ از استاندارد PD یا پاوردلیوری برخوردار شده که یک فناوری شارژ سریع است؛ به طوری که پورت‌ها و کانکتورهای مجهز به این تکنولوژی قادرند با دریافت برق بیشتر، گوشی‌ها و لپ‌تاپ‌ها را با سرعت بالاتری شارژ کنند. حداکثر شدت جریان این کابل 5 آمپر بوده و می‌تواند بسته به توان مورد نیاز برای هر مدل گوشی تنظیم شود. علاوه بر این، کابل دو سر Type C مک دودو می‌تواند برای انتقال فایل به لپ تاپ و برعکس نیز استفاده شود.

قطع‌کن خودکار

یکی از قابلیت‌های جالبی که در بسیاری از کابل‌های مک دودو وجود دارد، قطع کن هوشمند جریان است. خیلی از کاربران همواره نگران هستند که اگر گوشی را از شب تا صبح داخل شارژ نگه‌دارند ممکن است به باتری آسیب وارد شود. این تصور خیلی اشتباه نیست و در صورتی که کابل شارژ شما استانداردهای محافظتی کافی نداشته باشد، ممکن است در این شرایط Overcharge شده و داغ کند. کابل شارژ تایپ سی Mcdodo CA284 از یک سیستم محافظتی هوشمند برخوردار شده که هر دو ساعت یک بار وضعیت شارژ گوشی را چک می‌کند و در صورت پر شدن باتری در عرض حدودا 30 دقیقه جریان را قطع می‌کند.

مشخصات

مشخصات

رنگبندی

مشکی

گارانتی

تضمین اصالت و سلامت فیزیکی کالا

جنس

آلیاژ روی و نایلون

طول

1.8 متر

توان خروجی

100 وات

حداکثر جریان

5 آمپر

نوع رابط

تایپ سی به تایپ سی

سازگاری

تمام دستگاه‌های دارای درگاه تایپ سی

تکنولوژی شارژ سریع

استاندارد PD

سایر قابلیت ها

دارای چراغ LED روی کانکتور – قطع‌کن خودکار – امکان شارژ لپ تاپ – امکان انتقال دیتا

نظرات
شما هم می‌توانید در مورد این کالا نظر بدهید.

برای ثبت نظر، از طریق دکمه زیر اقدام نمایید. اگر این محصول را قبلا از مکسیکال خریده باشید، نظر شما به عنوان مالک محصول ثبت خواهد شد.

افزودن دیدگاه جدید

هنوز بررسی‌ای ثبت نشده است.

دیگران را با نوشتن نظرات خود، برای انتخاب این محصول راهنمایی کنید.

لطفا پیش از ارسال نظر، خلاصه قوانین زیر را مطالعه کنید:

فارسی بنویسید و از کیبورد فارسی استفاده کنید. بهتر است از فضای خالی (Space) بیش‌از‌حدِ معمول، شکلک یا ایموجی استفاده نکنید و از کشیدن حروف یا کلمات با صفحه‌کلید بپرهیزید.

نظرات خود را براساس تجربه و استفاده‌ی عملی و با دقت به نکات فنی ارسال کنید؛ بدون تعصب به محصول خاص، مزایا و معایب را بازگو کنید و بهتر است از ارسال نظرات چندکلمه‌‌ای خودداری کنید.

بهتر است در نظرات خود از تمرکز روی عناصر متغیر مثل قیمت، پرهیز کنید.

به کاربران و سایر اشخاص احترام بگذارید. پیام‌هایی که شامل محتوای توهین‌آمیز و کلمات نامناسب باشند، حذف می‌شوند.

پرسش و پاسخ

شما نیز میتوانید سوالات خود را ثبت کنید!

اگر سوالی در مورد محصول دارید از این قسمت بپرسید!

قیمت محصول:
تومان ۴۹۰,۰۰۰