شارژر دیواری بیسوس Baseus Super Si Pro CCSUPP-E01 توان 30 وات

برچسب:
خرید محصول شارژر دیواری بیسوس Baseus Super Si Pro CCSUPP-E01 توان 30 وات
شناسه محصول: 121009

در حال حاضر این محصول در انبار موجود نیست و در دسترس نمی باشد.

از شما بابت همکاری متشکریم... آیا از قیمت های ما رضایت دارید؟
توضیحات

شارژر Baseus CCSUPP-E02 Super Si Pro Quick Charger 30W

اگر می خواهید دستگاه های مختلف را با سرعت بالا یا همزمان شارژ کنید، شارژر دیواری بیسوس در خدمت شماست. شارژر Baseus CCSUPP-E01 با پشتیبانی از شارژ سریع، 2 پورت شارژ USB و Type C با مجموعا 30 وات توان خروجی در اختیار شما قرار می دهد.

ویژگی های ساختاری

شارژر Baseus CCSUPP-E01 کوچک و جمع و جور طراحی و از ABS و PC ساخته شده است. این ویژگی های ساختاری باعث شده بتوانید به راحتی آن را با خود حمل کنید بدون اینکه جای زیادی اشغال کند. این شارژر دیواری از تکنولوژی Super Si Core بهره می برد. به آن معنا که در آن از متریال سیلیکونی استفاده شده تا ضمن کاهش اندازه و دمای کارکرد، بهره وری آن افزایش یابد. دو شاخه اتصال به برق آن از نوع ایرانی (EU) است. شارژر دیواری بیسوس ابعادی برابر 85.4x35x30 میلیمتر دارد.

مشخصات کلگی شارژر بیسوس CCSUPP-E01

شارژر دیواری بیسوس CCSUPP-E02 تعداد 2 درگاه خروجی برای شارژ لوازم جانبی دارد. این درگاه ها شامل درگاه تایپ سی و USB است که از قابلیت شارژ سریع PD 3.0, QC 3.0, Apple 2.4, BC 1.2 و … پشتیبانی می کنند و شما می توانید به صورت همزمان 2 دستگاه را با آن شارژ کنید. کافی است آن را به برق با جریان / ولتاژ 100-240V/1.2A بزنید. مشخصات خروجی آن به شرح زیر است:

  • خروجی تایپ سی جریان / ولتاژ 5V/3A, 9V/3A, 12V/2.5A, 15V/2A, 20V/1.5A تولید می کند که حداکثر توان خروجی آن به 30 وات می رسد.
  • خروجی  USB جریان / ولتاژی برابر 5V/3A, 9V/3A, 12V/2.5A, 15V/2A, 20V/1.5A تولید می کند و حداکثر توان خروجی آن 30 وات است.

سازگاری اداپتور Baseus Super Si Pro

آداپتور باسئوس Super Si Pro با طیف وسیعی از دستگاه ها و لوازم جانبی موبایل لپ تاپ سازگار است. شما می توانید انواع گوشی اندرویدی / iOS و تبلت را با آن شارژ کنید. چیپ تعبیه شده در آن می تواند میزان توان لازم برای دستگاه شما را تشخیص دهد. از این رو از شارژر دیواری بیسوس می توانید برای شارژ دستگاه هایی نظیر هندزفری و اسمارت واچ که نیاز به جریان و توان کم دارند، نیز استفاده کنید. همچنین شارژر دیواری بیسوس CCSUPP-E02 با ولتاژ 110 تا 240 ولت سازگار است. پس می توانید در تمام کشورها از آن استفاده کنید. 

ایمنی و محافظت از باتری دستگاه شما

شارژر Baseus CCSUPP-E01 موارد مربوط به ایمنی شارژ دستگاه شما را در نظر گرفته و در برابر ولتاژ اضافی، جریان اضافی، بالا رفتن دما و اتصال کوتاه از دستگاه شما محافظت می کند. همچنین قابلیت Trickle Charge یا شارژ قطره چکانی از باتری دستگاه شما در برابر اضافه شارژ محافظت می کند و زمانی که دستگاه شما شارژ شد جریان خروجی را کاهش می دهد تا آسیبی به باتری دستگاه شما نرسد.

مشخصات

مشخصات

وزن 200 گرم
جنس به کار رفته

ABS و PC

ابعاد

85.4x35x30 میلیمتر

وزن

اعلام نشده

توان خروجی کل

30W

مشخصات ورودی (جریان / ولتاژ)

AC 100-240V – 50/60 Hz – 1.2A Max

مشخصات خروجی (جریان / ولتاژ)

Type C / USB: 5V/3A – 9V/3A – 12V/2.5A – 15V/2A – 20V/1.5A 30W Max

تعداد درگاه خروجی

2

نوع درگاه خروجی

Type C / USB

سایر قابلیت ها

فناوری Super Si, قابلیت شارژ Trickle به منظور محافظت از باتری

تکنولوژی شارژ سریع

PD 3.0, QC 3.0, Apple 2.4, BC 1.2

اقلام همراه

اعلام نشده

نظرات
شما هم می‌توانید در مورد این کالا نظر بدهید.

برای ثبت نظر، از طریق دکمه زیر اقدام نمایید. اگر این محصول را قبلا از نگارشاپ خریده باشید، نظر شما به عنوان مالک محصول ثبت خواهد شد.

افزودن دیدگاه جدید

هنوز بررسی‌ای ثبت نشده است.

دیگران را با نوشتن نظرات خود، برای انتخاب این محصول راهنمایی کنید.

لطفا پیش از ارسال نظر، خلاصه قوانین زیر را مطالعه کنید:

فارسی بنویسید و از کیبورد فارسی استفاده کنید. بهتر است از فضای خالی (Space) بیش‌از‌حدِ معمول، شکلک یا ایموجی استفاده نکنید و از کشیدن حروف یا کلمات با صفحه‌کلید بپرهیزید.

نظرات خود را براساس تجربه و استفاده‌ی عملی و با دقت به نکات فنی ارسال کنید؛ بدون تعصب به محصول خاص، مزایا و معایب را بازگو کنید و بهتر است از ارسال نظرات چندکلمه‌‌ای خودداری کنید.

بهتر است در نظرات خود از تمرکز روی عناصر متغیر مثل قیمت، پرهیز کنید.

به کاربران و سایر اشخاص احترام بگذارید. پیام‌هایی که شامل محتوای توهین‌آمیز و کلمات نامناسب باشند، حذف می‌شوند.

پرسش و پاسخ

شما نیز میتوانید سوالات خود را ثبت کنید!

اگر سوالی در مورد محصول دارید از این قسمت بپرسید!

ناموجود!