قلم لمسی مک دودو Mcdodo PN-8922 مناسب آیپد

خرید محصول قلم لمسی مک دودو Mcdodo PN-8922 مناسب آیپد
شناسه محصول: 130018

در حال حاضر این محصول در انبار موجود نیست و در دسترس نمی باشد.

از شما بابت همکاری متشکریم... آیا از قیمت های ما رضایت دارید؟
توضیحات

قلم آیپد مک دودو مدل Digital Display Stylus Pen PN-8922

قلم لمسی مک دودو Mcdodo PN-8922 یک محصول جذاب و کاربردی برای علاقه‌مندان به نقاشی دیجیتال است. این قلم که به آن قلم استایلوس هم گفته می‌شود، از قابلیت‌هایی همچون تشخیص زاویه و فشار قلم و ویژگی پالم ریجکشن برخوردار شده و برای طراحی در آیپدهای اپل مناسب است. بنابراین اگر به دنبال یک قلم لمسی مخصوص آیپد می‌گردید، مشخصات این کالا را از دست ندهید.

مشخصات ظاهری

قلم لمسی استایلوس مک دودو مدل PN-8922 بدنه‌ای سفید داشته و از یک نمایشگر دیجیتال در بالای بدنه برخوردار شده است. سر قلم حالتی لمسی داشته و می‌توانید بدون نیاز به بلوتوث و تنها با یک ضربه آن را خاموش و روشن کنید. نوک قلم نیز از جنس پلاستیک POM است که هم سختی کافی برای نقاشی و نوشتن را دارد و هم با اصطکاک پایین متریال مناسبی برای نوک قلم به شمار می‌رود.

جنس باقی بدنه از پلی‌کربنات و پلاستیک ABS ساخته شده و حالتی مات و شیک دارد. طول این قلم 169.5 میلی‌متر بوده و با وزن 13 گرمی‌اش یک قلم خوش‌دست برای نقاشی دیجیتال است.

باتری و شارژدهی

قلم لمسی Mcdodo 8922 دارای یک باتری 90 میلی‌آمپرساعتی است که در عرض ۲ ساعت فول شارژ شده و تا 7 ساعت دوام می‌آورد. این قلم دارای یک حالت بهینه است که جلوی مصرف بیش از حد باتری را می‌گیرد؛ به این ترتیب اگر برای 10 دقیقه از آن استفاده نکنید، خود به خود خاموش شده و باید دوباره روشن شود.

شما می‌توانید قلم استایلوس مک دودو را با دو روش شارژ مگنتی وایرلس و کابلی شارژ کنید. شارژ وایرلس با اتصال به بدنه آیپد انجام شده و مناسب مدل‌هاییست که از این قابلیت پیشتبانی می‌کنند. برای شارژ قلم به صورت سیمی نیز می‌توانید از کابل مگنتی داخل بسته‌بندی استفاده کنید.

قابلیت‌های خاص

دو مورد از قابلیت‌هایی که برای علاقه‌مندان به نقاشی دیجیتال اهمیت دارد و در نتیجه کارشان تاثیرگذار است، حساسیت قلم به فشار و زاویه و قابلیت پالم ریجکشن است. قلم Stylus مکدودو PN-8922 از هر دوی این قابلیت‌های برخوردار بوده برای طراحی حرفه‌ای مناسب است. حساسیت قلم به فشار و زاویه کمک می‌کند تا بتوانید خطوط طبیعی‌تری بکشید و با توجه به نیازتان به راحتی سایه بزنید. Palm Rejection نیز به معنای تشخیص حضور دست روی نمایشگر است؛ به این ترتیب زمانی که موقع نقاشی و نوشتن دستتان سهوا روی نمایشگر قرار بگیرد، خطوط اضافه یا اشتباه کشیده نمی‌شود.

اقلام همراه

در داخل بسته‌بندی این محصول یک عدد سری اضافی قلم، یک شارژر مگنتی تایپ سی 37 سانتی‌متری و دفترچه راهنما قرار دارد.

مشخصات

مشخصات

رنگبندی

سفید

گارانتی

تضمین اصالت و سلامت فیزیکی کالا

جنس

پلی‌کربنات و پلاستیک ABS, نوک قلم از جنس POM

وزن

13 گرم

ابعاد

طول 165.9 میلی‌متر و قطر 9 میلی‌متر

ظرفیت باتری

90 میلی‌آمپرساعت

مدت زمان شارژدهی

7 ساعت

مشخصات ورودی (جریان / ولتاژ)

5V/1A با توان 0.5 وات

سایر قابلیت‌ها

قابلیت پالم ریجکشن – حساس به فشار و زاویه قلم – سری‌های قابل تعویض – نمایشگر باتری – شارژ وایرلس مگنتی

سازگاری

با آیپدهای 2018 نسل 6 به بالا (لیست کامل مدل‌ها در تصاویر گالری موجود است)

اقلام همراه

کابل شارژ مگنتی تایپ سی – یک عدد سری اضافه

نظرات
شما هم می‌توانید در مورد این کالا نظر بدهید.

برای ثبت نظر، از طریق دکمه زیر اقدام نمایید. اگر این محصول را قبلا از مکسیکال خریده باشید، نظر شما به عنوان مالک محصول ثبت خواهد شد.

افزودن دیدگاه جدید

هنوز بررسی‌ای ثبت نشده است.

دیگران را با نوشتن نظرات خود، برای انتخاب این محصول راهنمایی کنید.

لطفا پیش از ارسال نظر، خلاصه قوانین زیر را مطالعه کنید:

فارسی بنویسید و از کیبورد فارسی استفاده کنید. بهتر است از فضای خالی (Space) بیش‌از‌حدِ معمول، شکلک یا ایموجی استفاده نکنید و از کشیدن حروف یا کلمات با صفحه‌کلید بپرهیزید.

نظرات خود را براساس تجربه و استفاده‌ی عملی و با دقت به نکات فنی ارسال کنید؛ بدون تعصب به محصول خاص، مزایا و معایب را بازگو کنید و بهتر است از ارسال نظرات چندکلمه‌‌ای خودداری کنید.

بهتر است در نظرات خود از تمرکز روی عناصر متغیر مثل قیمت، پرهیز کنید.

به کاربران و سایر اشخاص احترام بگذارید. پیام‌هایی که شامل محتوای توهین‌آمیز و کلمات نامناسب باشند، حذف می‌شوند.

پرسش و پاسخ

شما نیز میتوانید سوالات خود را ثبت کنید!

اگر سوالی در مورد محصول دارید از این قسمت بپرسید!

ناموجود!