گیره نگهدارنده کابل مک دودو Mcdodo WF-3530

خرید محصول گیره نگهدارنده کابل مک دودو Mcdodo WF-3530
شناسه محصول: 130017
پاک کردن
از شما بابت همکاری متشکریم... آیا از قیمت های ما رضایت دارید؟
توضیحات

نگهدارنده کابل مک دودو مدل WF-3531

همه ما برای شارژ کردن گوشی یا گجت‌هایی مثل ساعت و هندزفری نیاز به شارژر داریم و این مسئله سبب شده تا بخش زیادی از اکسسوری‌های ما را کابل‌ها تشکیل دهند. بنابراین نگاه کردن به میزکار شلوغ و بهم‌ریخته، شاید نیاز به مرتب کردن و مدیریت این کابل‌ها را در ذهن‌تان ایجاد کرده باشد. گیره نگهدارنده کابل مک دودو Mcdodo WF-3530 یک محصول کاربردی برای نظم بخشیدن به این کابل‌ها و جلوگیری از درهم‌تنیدگی و گره خوردن آن‌هاست.

مشخصات ظاهری

نگهدارنده کابل مک دودو WF-3531 از پلاستیک ABS ساخته شده و طراحی جذاب و جمع‌و‌جوری دارد. خوشبختانه ابعاد این گیره تنها 70 × 30 × 10.3 میلی‌متر است و فضای بیشتری از میزتان را اشغال نخواهد کرد. این نگهدارنده دارای دو خشاب کابل است که با توجه به ضخامت کابل‌ها می‌توانید حدودا 4 عدد یا بیشتر کابل در آن نگهداری کنید. علاوه بر این اگر کابل بلندی دارید که می‌خواهید جای زیادی نگیرد، این امکان را دارید تا با چرخاندن کابل دور گیره آن را مرتب کنید.

در پشت بدنه این گیره یک چسب قوی تعبیه شده که برای اتصال به دیوار و میز مناسب است. این چسب از کیفیت بالایی برخوردار بوده و اگر به درستی روی سطح تمیز و صاف چسبانده شود، نه جای لکی باقی می‌گذارد و نه به راحتی جدا می‌شود.

مشخصات

مشخصات

رنگبندی

آبی روشن, بنفش روشن, مشکی

گارانتی

تضمین اصالت و سلامت فیزیکی کالا

جنس

پلاستیک ABS

وزن

8 گرم

ابعاد

10.3 × 30 × 70 میلی‌متر

نظرات
شما هم می‌توانید در مورد این کالا نظر بدهید.

برای ثبت نظر، از طریق دکمه زیر اقدام نمایید. اگر این محصول را قبلا از مکسیکال خریده باشید، نظر شما به عنوان مالک محصول ثبت خواهد شد.

افزودن دیدگاه جدید

هنوز بررسی‌ای ثبت نشده است.

دیگران را با نوشتن نظرات خود، برای انتخاب این محصول راهنمایی کنید.

لطفا پیش از ارسال نظر، خلاصه قوانین زیر را مطالعه کنید:

فارسی بنویسید و از کیبورد فارسی استفاده کنید. بهتر است از فضای خالی (Space) بیش‌از‌حدِ معمول، شکلک یا ایموجی استفاده نکنید و از کشیدن حروف یا کلمات با صفحه‌کلید بپرهیزید.

نظرات خود را براساس تجربه و استفاده‌ی عملی و با دقت به نکات فنی ارسال کنید؛ بدون تعصب به محصول خاص، مزایا و معایب را بازگو کنید و بهتر است از ارسال نظرات چندکلمه‌‌ای خودداری کنید.

بهتر است در نظرات خود از تمرکز روی عناصر متغیر مثل قیمت، پرهیز کنید.

به کاربران و سایر اشخاص احترام بگذارید. پیام‌هایی که شامل محتوای توهین‌آمیز و کلمات نامناسب باشند، حذف می‌شوند.

پرسش و پاسخ

شما نیز میتوانید سوالات خود را ثبت کنید!

اگر سوالی در مورد محصول دارید از این قسمت بپرسید!

قیمت محصول:
تومان ۹۰,۰۰۰