روش های بازگرداندن کالا در ضمانت 7 روزه مشتریان محترم برای مرجوع نمودن کالا بهتر است ابتدا شرایط ضمانت 7 روزه را مطالعه فرمایند و قبل از هر اقدامی با مکسیکال تماس حاصل نمایند و از ارسال کالا بدون هماهنگی خودداری کنند. شناسه سفارش خود را قبل از تماس آماده کنید. وارد پنل کاربری خود شده و برای عودت کالا تیکت بزنید و شرایط و دلایل مرجوع نمودن خود را توضیح دهید • برای بازگرداندن کالا، محصول به همراه تمامی متعلقات مانند شارژر و کابل و … در جعبه محصول بسته بندی شده و ارسال گردد. • از نوشتن هر گونه توضیحات یا زدن برچسب بر روی جعبه محصول خودداری کنید. در صورت نیاز می توانید جعبه محصول را داخل جعبه دیگری قرار داده و ارسال کنید. • به منظور تست دستگاه هایی مانند ساعت هوشمند، لطفا موارد امنیتی مثل Password و … را حذف کنید. • مشتریانی که در تهران سکونت دارند برای عودت کالا با دفتر مکسیکال هماهنگی های لازم را انجام دهند. • مشتریانی که خارج از تهران سکونت دارند بعد از هماهنگی با مکسیکال و تایید برای ارسال، از طریق شرکت پست و با پست معمولی کالا را عودت دهند. توجه داشته باشید ارسال فقط از طریق شرکت پست جمهوری اسلامی صورت گیرد و حتما باید بیمه شود. ارسال کالا با سایر شرکت های حمل و نقل مورد تایید مکسیکال نیست و از دریافت آن معذوریم. از آنجا که واریز هزینه ارسال، منوط به دریافت رسید پستی و مشاهده آن است، به همین دلیل رسید پستی را به آدرس info@maxical.ir ایمیل کنید. • مشتریان خارج از تهران باید کالا را به آدرس پستی مندرج در پایین صفحه اصلی و قسمت تماس با ما ارسال کنند. بدیهی است در صورت ارسال به آدرس اشتباه هیچ گونه مسئولیتی متوجه مکسیکال نخواهد بود. • اگر کالای مرجوعی توسط کارشناسان مکسیکال تایید شود؛ در صورت داشتن موجودی، کالای جایگزین ارسال خواهد شد. در غیر این صورت مبلغ سفارش عودت داده می شود. عودت وجه تنها به حسابی که با آن کالا خریداری شده است انجام خواهد شد و مکسیکال از واریز وجه به حساب اشخاص یا شماره حساب دیگر معذور است. نحوه تسویه هزینه ارسال در صورتی که موارد مربوط به مغایرت یا ایرادات فنی و ظاهری به تایید مکسیکال برسد هزینه ارسال بر عهده مکسیکال خواهد بود. در صورت انصراف از خرید یا عدم تایید مغایرت، ایراد فنی و ظاهری توسط مکسیکال، هزینه های ارسال و دریافت به عهده مشتری می باشد.