درباره ما

مکسیکال در سال 1402 فعالیت خود را در زمینه فروش لوازم جانبی موبایل و کامپیوتر و سایر لوازم دیجیتال آغاز کرد تا بتواند با عرضه محصولات با کیفیت و متنوع، تمام سلایق را پاسخگو باشد. هدف کسب رضایت مشتری به ما انگیزه می دهد تا در این مسیر سخت قدم گذاریم.
اصالت کالا
از اهداف ما در مکسیکال تامین محصولات اورجینال برای فروش به مشتری محترم است. برای ما مهم است مشتریان از کالا و محصولات اصلی و از برندهای معتبر بازار گزینه مورد نظرشان را انتخاب کنند. چون کیفیت و استاندارد برندهای معتبر مانع از تحمیل هزینه اضافی در کوتاه مدت به آنان می شود. از این رو محصولاتی که در مکسیکال موجود می شوند از لحاظ اصالت بررسی شده تا خیال مصرف کننده از این بابت آسوده باشد.

سرعت و تنوع در روش ارسال کالا
با توجه به قرارگیری مشتریان مکسیکال در اقصی نقاط کشور، سعی ما بر این بوده تا با زمان کم و هزینه ای مناسب و ارسال به موقع، محصول خریداری شده را به دست ایشان برسانیم. مشتری می تواند با انتخاب نوع روش ارسال راحتی در خرید را با ما تجربه کند.

ایجاد حس خوب در مشتری و روابط صمیمانه با او
در نهایت هدف مکسیکال ایجاد حس خوب در مشتریان حین و بعد از خرید است تا هر زمان که نیاز به خرید لوازم جانبی موبایل، کامپیوتر و سایر لوازم جانبی دیجیتال داشتند برای تکرار این تجربه شیرین به مکسیکال مراجعه کنند. برای ما تبدیل شدن مشتریانمان به دوستانمان لذت بخش است.

صداقت با مشتری
شاید صداقت قدرتمندترین ابزار برای کسب اعتماد نزد مشتریان باشد. از این رو ما این ارزش گرانبها را سرلوحه کار خود قرار دادیم و سعی داریم در مراحل مختلف با ارائه اطلاعات درست محصولاتی که در سایت به فروش می رسد، به مرجعی برای سنجش صحت اطلاعات محصول تبدیل شویم.

گردآوری طیف گسترده ای از تمام محصولات
با توجه به عرضه محصولاتی مثل موبایل، کامپیوتر، تبلت، لپ تاپ و … لوازم جانبی و محصولات دیجیتالی تنوع زیادی پیدا کرده اند. مکسیکال سیاست خود را بر گردآوری محصولات مورد نیاز کاربران از تمام دسته بندی ها با برندهای معتبر قرار داده تا مشتریان با صرف زمان کمتری بتوانند کالای مد نظر خود را با برندهای معتبر بازار خریداری کنند.

غیر حضوری اما مطمئن
مکسیکال سعی بر آن داشته تا مشکلات خرید اینترنتی را کمرنگ تر و بر نقاط قوت آن بیفزاید. بعضی از خریداران به دلایل متعدد از جمله اطمینان از صحت و سلامت کالا، حضوری خرید می کنند. ما در مکسیکال با استفاده از ابزارهایی چون تصاویر، فیلم، جدول مشخصات و توضیحات جامع، کالا و محصول را به مشتری معرفی می کنیم. از طرفی تا 7 روز امکان مرجوع کردن کالا (طبق شرایط مندرج در قوانین و مقررات) را در نظر گرفتیم تا نگرانی بابت محصولی که از مبدا تولید دچار ایراد است، نداشته باشید. با این اوصاف ما حتی امکان تحویل حضوری بعد از سفارش در سایت را برای مشتریان محترم درنظر گرفتیم.

جستجو در سایت

دسته بندی ها

سبد خرید

درحال بارگذاری ...
مقایسه محصولات
لیست مقایسه محصولات شما خالی می باشد!