جارو شارژی شیائومی Xiaomi Mi Vacuum Cleaner mini

خرید محصول جارو شارژی شیائومی Xiaomi Mi Vacuum Cleaner mini
شناسه محصول: 140003

در حال حاضر این محصول در انبار موجود نیست و در دسترس نمی باشد.

از شما بابت همکاری متشکریم... آیا از قیمت های ما رضایت دارید؟
توضیحات

صندلی‌های ماشین، گوشه و کنار مبل و هزار نقطه دور از دسترس دیگر در فضاهای اطراف ما وجود دارند که تمیز کردنشان کار ساده‌ای نیست. بسیاری از این نقاط را نمی‌توان با دستمال تمیز کرد و استفاده از یک جارو برقی بزرگ هم کار راحتی نخواهد بود. جارو شارژی شیائومی Mi Vacuum Cleaner mini یک جارو برقی بسیار جمع و جور است که دقیقا در چنین شرایطی به کار ما می‌آید. این دستگاه Xiaomi ساخته نشده تا جای جارو برقی را بگیرد، اما به خاطر ابعاد کوچکش و مکش بالایی که دارد از پس کارهایی بر می‌آید که در آن‌ها یک جارو برقی معمولی نمی‌تواند کاری را پیش ببرد.

ویژگی‌ها و قابلیت‌های جارو شارژی شیائومی مدل SSXCQ01XY

داشتن یک سری ویژگی‌ها مانند وزن سبک، بدنه خوش‌دست، طراحی کاربردی و ظاهر شیک، کارایی مینی جارو شارژی شیائومی را افزایش داده و آن را تبدیل به محصولی باکیفیت کرده است. در ادامه به بیان بعضی از این ویژگی‌ها می‌پردازیم.

جمع و جور بودن و وزن کم

مینی جارو شارژی شیائومی طراحی زیبایی دارد؛ دستگاه به صورت استوانه‌ای طراحی شده و قسمت بالایی آن شیشه‌ای است که از طریق آن می‌توانید محفظه جارو را ببینید. نکته مهم در این طراحی جمع و جور بودن بدنه است. شیائومی با این طراحی نشان داده که جارو حتما نباید بزرگ و بد قواره باشد و دستگاهی ساخته که تنها 0.5 کیلوگرم وزن داشته و ابعاد آن اندازه یک قمقمه آب است. به خاطر کوچک بودن، می‌توانید این جارو را در خودرو قرار داده یا در یک کشو در خانه یا دفتر کار بگذارید.

مشخصات فنی

مینی جارو شارژی شیائومی به موتوری قدرتمند مجهز شده که توانایی مکش هوا با فشار 6000 پاسکال را دارد. در طراحی این جارو دو ناحیه برای خروج هوا وجود دارد که بهره‌وری و مکش آن را افزایش داده است. وجود سری‌های مختلف، جاروی شیائومی را برای تمیز کردن انواع سطوح از مبل و صندلی و خروجی کولر خودرو گرفته تا کیبورد لپ تاپ و کامپیوتر مناسب کرده است.

جارو شارژی ماشین شیائومی SSXCQ01XY دارای دو فیلتر است. فیلتر اول استیل بوده و برای جدا کردن دانه‌های درشت ساخته شده است. کار فیلتر دوم نیز جدا کردن ذرات ریز و گرد و غبار است. برای خالی کردن محفظه این جارو کافیست کلیدی در بالای بدنه را فشار دهید.

شارژدهی

جارو شارژی خودرو شیائومی مدل mini نیازی به اتصال مستقیم به برق ندارد و انرژی آن را باتری داخلی‌اش تامین می‌کند. با یک بار شارژ می‌توانید برای نیم ساعت از جاروی شیائومی استفاده کنید که این مقدار برای اکثر نیازهای معمول کافی به نظر می‌رسد. شارژ کردن دستگاه هم از طریق درگاه تایپ سی تعبیه شده روی بدنه آن انجام می‌شود.

خرید جارو شارژی خودرو شیائومی مدل mini

امروزه شیائومی نه تنها در حوزه موبایل بلکه در زمینه‌های دیگر مثل لوازم سبک زندگی نیز فعالیت کرده و توانسته محصولات بسیار باکیفیتی تولید کند. جارو شارژی مینی خودرو مدل SSXCQ01XY یکی از همین محصولات است که می‌تواند نقاطی که با یک جارو برقی معمولی قابل دسترس نیستند را تمیز کند. اگر می‌خواهید خودروی تمیزی داشته باشید یا بتوانید همه جای خانه خود را گرد گیری کنید این محصول انتخاب خوبی برای شما خواهد بود.

مشخصات

مشخصات

رنگبندی

سفید

گارانتی

تضمین اصالت و سلامت فیزیکی کالا

وزن

0.5 کیلوگرم

ابعاد

ارتفاع 267 میلی‌متر و قطر 55 میلی‌متر

جنس

پلاستیک ABS و پلی‌کربنات

قدرت مکش

6000 پاسکال

توان

40 وات

ظرفیت باتری

2000 میلی‌آمپرساعت

شارژدهی

30 دقیقه

نوع درگاه شارژ

تایپ سی

اقلام همراه

دو سری (نازل) مخصوص، کابل شارژ تایپ سی، آداپتور و دفترچه راهنما

نظرات
شما هم می‌توانید در مورد این کالا نظر بدهید.

برای ثبت نظر، از طریق دکمه زیر اقدام نمایید. اگر این محصول را قبلا از مکسیکال خریده باشید، نظر شما به عنوان مالک محصول ثبت خواهد شد.

افزودن دیدگاه جدید

هنوز بررسی‌ای ثبت نشده است.

دیگران را با نوشتن نظرات خود، برای انتخاب این محصول راهنمایی کنید.

لطفا پیش از ارسال نظر، خلاصه قوانین زیر را مطالعه کنید:

فارسی بنویسید و از کیبورد فارسی استفاده کنید. بهتر است از فضای خالی (Space) بیش‌از‌حدِ معمول، شکلک یا ایموجی استفاده نکنید و از کشیدن حروف یا کلمات با صفحه‌کلید بپرهیزید.

نظرات خود را براساس تجربه و استفاده‌ی عملی و با دقت به نکات فنی ارسال کنید؛ بدون تعصب به محصول خاص، مزایا و معایب را بازگو کنید و بهتر است از ارسال نظرات چندکلمه‌‌ای خودداری کنید.

بهتر است در نظرات خود از تمرکز روی عناصر متغیر مثل قیمت، پرهیز کنید.

به کاربران و سایر اشخاص احترام بگذارید. پیام‌هایی که شامل محتوای توهین‌آمیز و کلمات نامناسب باشند، حذف می‌شوند.

پرسش و پاسخ

شما نیز میتوانید سوالات خود را ثبت کنید!

اگر سوالی در مورد محصول دارید از این قسمت بپرسید!

ناموجود!