روتر 4 آنتن شیائومی Xiaomi Mi Router 4A

خرید محصول روتر 4 آنتن شیائومی Xiaomi Mi Router 4A
شناسه محصول: 130045

در حال حاضر این محصول در انبار موجود نیست و در دسترس نمی باشد.

از شما بابت همکاری متشکریم... آیا از قیمت های ما رضایت دارید؟
توضیحات

توجه داشته باشید که این دستگاه یک تقویت کننده است و برای اتصال نیاز به یک مودم دارد.

اینترنت بخش مهمی از زندگی همه ما را تشکیل می‌دهد و بدون آن نمی‌توانیم زندگی کنیم. روتر 4 آنتن شیائومی مدل Mi Router 4A قرار است دسترسی‌تان به اینترنت را به سطح جدیدی رسانده و به شما کنترل وسیعی روی مودم بدهد. این روتر از اتصال همزمان 64 دستگاه و اینترنت پرسرعت پشتیبانی کرده و اپلیکیشن اختصاصی خود را دارد.

قابلیت‌های روتر شیائومی مدل Mi Router 4A

روتر Mi Router 4A یک تقویت کننده وای فای خانگی است که امکاناتی بسیار حرفه‌ای را در اختیار کاربر قرار می‌دهد. این امکانات به شما اجازه می‌دهند به شیوه هوشمندتری از اینترنت خود استفاده کنید و از آن بهره بیشتری ببرید.

پشتیبانی از باندهای 2.4 گیگاهرتزی و 5 گیگاهرتزی

مودم‌ها و روترهای وای فای به صورت سنتی از یکی از دو باند 2.4 یا 5 گیگاهرتزی پشتیبانی می‌کنند. در باند 2.4G طول امواج بلندتر بوده و به همین خاطر برد آن بیشتر است. باند 2.4G می‌تواند راحتتر از دیوارها و موانع عبور کند و اینترنت را به فواصل دورتری برساند. از طرفی دیگر در باند 5G طول موج‌ها کمتر است اما می‌تواند اطلاعات بیشتری را منتقل کند. سرعت انتقال داده در روتر شیائومی 4A از طریق باند 2.4G به 300 مگابیت و از طریق باند 5G به 867 مگابیت بر ثانیه می‌رسد. در مجموع سرعت اینترنت در این روتر به رقم 1167 مگابیت بر ثانیه می‌رسد؛ البته باید توجه کنید که سرعت اینترنت شما به شرکت ارائه دهنده خدمات اینترنت و مودمی که استفاده می‌کنید نیز بستگی دارد.

داشتن چهار آنتن

روتر بی سیم شیائومی مدل Mi Router 4A به چهار آنتن که همگی با دقت طراحی و ساخته شده‌اند مجهز شده تا بتواند امواج را به سرتاسر محیط بفرستد. ساختار داخل این آنتن‌ها، ارسال و دریافت امواج را نسبت به نسل قبل ارتقا داده است.

هیت سینک خنک کننده

روترها هم مثل بسیاری از لوازم الکترونیکی دارای چیپ هستند که به مرور داغ شده و عملکرد آن را تحت تاثیر قرار می‌دهد. در وای فای روتر شیائومی مدل Mi Router 4A چیپ‌ها با یک لایه مخصوص که از فلز و مواد نانو ساخته شده، پوشانده شده‌اند. این لایه هم در جذب گرمای چیپ و هم در ساتع کردن آن عملکرد بسیار خوبی داشته و به داغ نشدن چیپ‌ها کمک زیادی می‌کند.

پشتیبانی از اتصال همزمان 64 دستگاه

ما در عصر تکنولوژی زندگی می‌کنیم و بسیاری از لوازم الکترونیکی درون خانه‌هایمان باید به روتر متصل باشند. روتر چهار آنتن شیائومی Mi Router 4A با داشتن حافظه داخلی 64 مگابایتی، در تست‌های کمپانی شیائومی موفق شده از اتصال همزمان 64 دستگاه پشتیبانی کند.

اپلیکیشن اختصاصی Mi WiFi

با نصب اپلیکیشن Mi WiFi کنترل این دستگاه بسیار راحت خواهد بود. به کمک این اپلیکیشن می‌توانید اتصال دستگاه‌های دیگر به روتر را راحت‌تر انجام دهید. هر گاه دستگاهی تلاش کند به روتر متصل شود برای شما نوتیفیکیشنی ارسال می‌شود و اگر بخواهید می‌توانید جلوی اتصال آن فرد را از طریق موبایل خود بگیرید. مهمترین مزیت روتر در این بخش اما قابلیت مدیریت دسترسی به اینترنت است. به کمک این قابلیت می‌توانید دسترسی کودکان خود به اینترنت را از نظر زمانی محدود کرده و حتی به آن‌ها اجازه اتصال و بازدید از چند وبسایت از پیش تعیین شده را بدهید. این قابلیت به شما کمک می‌کند تا جلوی دسترس فرزندانتان به محتواهای نامناسب در اینترنت را به راحتی بگیرید و فضایی امن برایشان فراهم کنید.

خرید روتر وای فای Mi Router 4A

روتر Xiaomi Mi Router 4A با داشتن امکاناتی متنوع انتخابی بسیار مناسب برای کسانی به شمار می‌رود که از روتر خود چیزی فراتر از دسترس ساده به اینترنت را انتظار دارند. درست است که قیمت روتر 4A شیائومی نسبت به روترهای معمولی کمی بالاتر است اما با در نظر گرفتن تکنولوژی‌ها و امکاناتی که دارد باید گفت که ارزش خرید بالایی دارد.

مشخصات

مشخصات

وزن 400 گرم
رنگبندی

سفید

گارانتی

تضمین اصالت و سلامت فیزیکی کالا

ابعاد

175 × 100.5 × 188 میلی‌متر

باندهای قابل پشتیبانی

2.4GHz و 5GHz

استاندارد بی سیم

IEEE 802.11ac protocol 5GHz, IEEE 802.11n protocol 2.4GHz

سرعت انتقال داده

5GHz: 867Mbps
2.4GHz: 300Mbps

سایر امکانات

دو بانده / دارای کلید ریست / دارای چراغ LED / حافظه داخلی 64 مگابایت

اقلام همراه

آداپتور 12 ولتی و دفترچه راهنما

نظرات
شما هم می‌توانید در مورد این کالا نظر بدهید.

برای ثبت نظر، از طریق دکمه زیر اقدام نمایید. اگر این محصول را قبلا از مکسیکال خریده باشید، نظر شما به عنوان مالک محصول ثبت خواهد شد.

افزودن دیدگاه جدید

هنوز بررسی‌ای ثبت نشده است.

دیگران را با نوشتن نظرات خود، برای انتخاب این محصول راهنمایی کنید.

لطفا پیش از ارسال نظر، خلاصه قوانین زیر را مطالعه کنید:

فارسی بنویسید و از کیبورد فارسی استفاده کنید. بهتر است از فضای خالی (Space) بیش‌از‌حدِ معمول، شکلک یا ایموجی استفاده نکنید و از کشیدن حروف یا کلمات با صفحه‌کلید بپرهیزید.

نظرات خود را براساس تجربه و استفاده‌ی عملی و با دقت به نکات فنی ارسال کنید؛ بدون تعصب به محصول خاص، مزایا و معایب را بازگو کنید و بهتر است از ارسال نظرات چندکلمه‌‌ای خودداری کنید.

بهتر است در نظرات خود از تمرکز روی عناصر متغیر مثل قیمت، پرهیز کنید.

به کاربران و سایر اشخاص احترام بگذارید. پیام‌هایی که شامل محتوای توهین‌آمیز و کلمات نامناسب باشند، حذف می‌شوند.

پرسش و پاسخ

شما نیز میتوانید سوالات خود را ثبت کنید!

اگر سوالی در مورد محصول دارید از این قسمت بپرسید!

ناموجود!