قوانین و مقررات
ضمانت 7 روزه
از اینکه مکسیکال را انتخاب کرده اید خرسندیم. کالاهای خریداری شده تا 7 روز مهلت تست دارند تا بدون نگرانی کالای مورد نظر خود را به صورت اینترنتی خریداری کنید. در شرایط زیر کالا تحت پوشش ضمانت 7 روزه مکسیکال قرار می گیرد:
- مشخصات کالای تحویل شده با مشخصات ذکر شده در سایت مکسیکال مغایرت داشته باشد.
این مورد باید تا 24 ساعت بعد از تحویل کالا به مکسیکال اطلاع داده شود. در صورتی که موارد مغایر بدون نیاز به باز کردن جعبه محصول، از روی جعبه قابل مشاهده و درک باشد؛ مشتریان نباید بسته بندی اولیه را باز کنند و ملزم به بازگرداندن کالا در همان شرایط اولیه می باشند.
مشتریان محترم در نظر داشته باشند تصاویر ارائه شده در سایت جهت معرفی شمای کلی کالا است و ملاک مغایرت، مشخصات و توضیحات مندرج در سایت می باشد. بنابراین به استناد تصاویر نمی توان اعلام مغایرت نمود.
- علی رغم ادعای مکسیکال به اصل بودن کالا، کالا اصل نباشد.
- کالا دارای ایراد ظاهری باشد که نهایتا تا یک ساعت بعد از دریافت کالا باید به پشتیبانی مکسیکال اطلاع داده شود تا مورد بررسی قرار گیرد.
کالاهایی مثل گلس گوشی شامل سرویس ضمانت 7 روزه نمی شود و مشتری باید در لحظه دریافت بسته، آن را چک کند و در صورت شکستگی مراتب را همان زمان به مکسیکال اطلاع دهد. همچنین کالاهایی مثل لوازم آرایشی بهداشتی در صورت باز شدن پلمپ امکان بازگشت تحت هیچ شرایطی ندارند.
- کالای خریداری شده از مکسیکال ایراد فنی داشته باشد.
- در صورتی که بعد از ثبت سفارش از خرید خود منصرف شدید فقط تحت شرایط زیر امکان بازگشت محصول وجود
اگر سفارش در مرحله ارسال قرار نگرفته باشد می توانید به واحد پشتیبانی به شماره 021-66700606 اطلاع دهید تا کالا ارسال نشود.
اگر کالا ارسال شده بود و قبل از آن که جعبه را باز کنید از خرید خود منصرف شدید، بلافاصله به پشتیبانی مکسیکال اطلاع دهید. در این حالت فقط کالاهایی قابل بازگشت هستند که محصول در شرایط اولیه باشد؛ بسته بندی آن پلمپ بوده و شیرینک آن باز نشده باشد و روی جعبه محصول هیچ گونه نوشته و برچسبی اضافه نشده باشد. در غیر این صورت امکان استفاده از این سرویس وجود نخواهد داشت.
توجه داشته باشید در این حالت هزینه ارسال و برگشت کالا به عهده مشتری خواهد بود.
- لازم است مشتریان محترم تا پایان ضمانت 7 روزه جعبه و کارتن اصلی کالا را نزد خود نگه دارند. در صورت مخدوش شدن جعبه محصول یا نوشتن توضیحات روی آن یا تغییر در اقلام همراه و کم شدن آن ها، کالا از سرویس ضمانت 7 روزه خارج شده و مکسیکال هیچ گونه مسئولیتی در قبال آن ندارد.
- کلیه کالاهایی که به عنوان هدیه از طرف مکسیکال ارسال می شوند مشمول ضمانت 7 روزه نخواهند بود.
- عودت وجه تنها به حسابی که کالا از آن خریداری شده است انجام خواهد شد و مکسیکال از واریز وجه به حساب اشخاص یا شماره حساب دیگر معذور است.
روش های بازگرداندن کالا در ضمانت 7 روزه
مشتریان محترم برای مرجوع نمودن کالا بهتر است ابتدا شرایط ضمانت 7 روزه را مطالعه فرمایند و قبل از هر اقدامی با مکسیکال تماس حاصل نمایند و از ارسال کالا بدون هماهنگی خودداری کنند. شناسه سفارش خود را قبل از تماس آماده کنید.
- برای بازگرداندن کالا، محصول به همراه تمامی متعلقات مانند شارژر و کابل و … در جعبه محصول بسته بندی شده و ارسال گردد.
- از نوشتن هر گونه توضیحات یا زدن برچسب بر روی جعبه محصول خودداری کنید. در صورت نیاز می توانید جعبه محصول را داخل جعبه دیگری قرار داده و ارسال کنید.
- به منظور تست دستگاه هایی مانند ساعت هوشمند، لطفا موارد امنیتی مثل Password و … را حذف کنید.
- مشتریانی که در تهران سکونت دارند برای عودت کالا با دفتر مکسیکال هماهنگی های لازم را انجام دهند.
- مشتریانی که خارج از تهران سکونت دارند بعد از هماهنگی با مکسیکال و تایید برای ارسال، از طریق شرکت پست و با پست معمولی کالا را عودت دهند. توجه داشته باشید ارسال فقط از طریق شرکت پست جمهوری اسلامی صورت گیرد و حتما باید بیمه شود. ارسال کالا با سایر شرکت های حمل و نقل مورد تایید مکسیکال نیست و از دریافت آن معذوریم. از آنجا که واریز هزینه ارسال، منوط به دریافت رسید پستی و مشاهده آن است، به همین دلیل رسید پستی را به آدرس info@maxical.ir ایمیل کنید.
- مشتریان خارج از تهران باید کالا را به آدرس پستی مندرج در پایین صفحه اصلی و قسمت تماس با ما ارسال کنند. بدیهی است در صورت ارسال به آدرس اشتباه هیچ گونه مسئولیتی متوجه مکسیکال نخواهد بود.
- اگر کالای مرجوعی توسط کارشناسان مکسیکال تایید شود؛ در صورت داشتن موجودی، کالای جایگزین ارسال خواهد شد. در غیر این صورت مبلغ سفارش عودت داده می شود. عودت وجه تنها به حسابی که با آن کالا خریداری شده است انجام خواهد شد و مکسیکال از واریز وجه به حساب اشخاص یا شماره حساب دیگر معذور است.
نحوه تسویه هزینه ارسال
در صورتی که موارد مربوط به مغایرت یا ایرادات فنی و ظاهری به تایید مکسیکال برسد هزینه ارسال بر عهده مکسیکال خواهد بود.
در صورت انصراف از خرید یا عدم تایید مغایرت، ایراد فنی و ظاهری توسط مکسیکال، هزینه های ارسال و دریافت به عهده مشتری می باشد.
روش ارسال
مشتری گرامی ضمن تشکر از حسن انتخاب شما روش های ارسال در مکسیکال از راه های زیر امکان پذیر است:
ارسال با پیک مکسیکال
سرویس پیک مکسیکال فقط مختص به شهر تهران بوده و در این روش ارسال مشتریان می توانند بعد از انتخاب روز مورد نظر، بازه ارسالی خود را از میان گزینه ها انتخاب کنند. لازم است برای ارسال در هر بازه تا حداکثر 1 ساعت قبل از شروع بازه اقدام به ثبت سفارش نمایند. در غیر این صورت برای بازه بعدی ارسال خواهد شد. این سرویس مشمول مناطق 22 گانه شهر تهران می شود.
ارسال سریع (پس کرایه)
مکسیکال برای آن دسته از مشتریانی که به هر دلیل مایل هستند سفارش خود را در سریع ترین زمان ممکن دریافت کنند، سرویس ارسال سریع را راه اندازی کرده است. مشتریان با انتخاب این گزینه سفارش خود را با اسنپ یا الوپیک و به صورت پس کرایه دریافت می کنند. بدیهی است این سرویس نیز مختص شهر تهران می باشد.
پست
مکسیکال برای سایر هموطنان که خارج از شهر تهران سکونت دارند، ارسال سفارش از طریق پست پیشتاز را در نظر گرفته است. سفارش هایی که تا پایان روز ثبت می شوند در روز کاری بعد تحویل پست می شود.
تحویل حضوری
مکسیکال برای آن دسته از مشتریان محترم که تمایل دارند کالای خود را به صورت حضوری دریافت کنند، امکان تحویل سفارش در دفتر مکسیکال را فراهم نموده است. لازم است مشتریان گرامی زمان ثبت سفارش و انتخاب روش ارسال، گزینه تحویل حضوری را انتخاب کنند. البته توجه داشته باشید در این روش حتما لازم است مشتریان برای خرید کالا ابتدا سفارش خود را در سایت ثبت نموده و پس از دریافت شناسه سفارش جهت دریافت آن به آدرس دفتر واقع در میدان حسن آباد، خ امام خمینی، بن بست پاساژ منوچهری، پلاک 11 مراجعه کنند.